לפני גמר הגביע: הפועל ראשל"צ - נס ציונה




אחרי שני הפסדים ולפני הקרב על התואר, האדומים ינסו לשוב לנצח.עבור האדומים של סער פרנקל, יהיה זה משחק ההכנה האחרון של הקבוצה, רגע לפני גמר גביע המדינה, שיתקיים ביום שני הבא באולם מטרו ווסט ברעננה.

לאחר שמכבי תל אביב חלפה על פניה בטבלת ליגת ווינר והורידה אותה למקום הרביעי בטבלה, תארח הערב (20:00, אולם רוזנשטיין) הפועל ראשל"צ את א.כ נס ציונה, למשחק שהוקדם מהמחזור ה-21 ,עקב משחקה של  ראשל"צ בשבוע הבא מול מכבי ת"א בגמר גביע המדינה. ראשל"צ מגיעה למשחק לאחר שני הפסדי ליגה רצופים. הראשון לפני שבועיים מול המוליכה אס"א ת"א, אז הפסידו האדומים 27:23 והאחרון לפני עשרה ימים, בדרבי מול מכבי 33:20.

עבור האדומים של סער פרנקל, יהיה זה משחק ההכנה האחרון של הקבוצה, רגע לפני גמר גביע המדינה, שיתקיים ביום שני הבא באולם מטרו ווסט ברעננה, אך גם משחק אחד לפני שלב הפלייאוף, בו כל נקודה חשובה, והאדומים לא ירצו לראות את הצמרת הגבוהה פותחת בשלב הזה פער בנקודות. אגב, בכניסה לאולם ייפתח דוכן מכירת כרטיסים למשחק הגמר.

"הפגרה הגיעה לנו בזמן אידיאלי בגלל שמאז חצי גמר הגביע היינו בירידה משמעותית", אמר סשה צ'ודנובסקי, "אמנם היו חסרים שחקנים רבים אבל זה נתן לנו את הזמן להתפקס. כמו שנס ציונה יבואו להילחם אז גם אנחנו נעשה זאת משום שהם הקבוצה היחידה שעוד לא ניצחנו העונה. הראש שלנו אך ורק במשחק הזה ואנחנו עוד לא חושבים על הגמר".

נס ציונה משתפרת. הקבוצה של אסף לוי אמנם לא ניצחה במחזור האחרון (הפסידה למוצקין), אך רשמה 5 נקודות מתוך 6 אפשריות בשלושת המשחקים שקדמו למחזור האחרון, ובכלל הקבוצה ממוקמת, אמנם מתחת לקו האדום, אך עם אותן נקודות כמו רחובות השמינית בטבלה.

 אגב, הקבוצות נפרדו בינהן בסיבוב הקודם בשוויון 27:27, במשחקו הראשון של אסף לוי על הקווים, לאחר תחלופת המאמנים עם גיל סגל, כשהקבוצה הייתה במקום האחרון.

 קרדיט: אסף אקרמן  |  ספורט5  |  sport5.co.il 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה