כדורסל: הפועל ירושלים מארחת את מכבי ראשל"צ




לאפי בירנבוים יש לא מעט סיבות להיות מודאג לקראת משחק החוץ הקשה במלחה. הראשונה היא המומנטום החיובי של הקבוצה מהבירה, שמגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ חשוב בגן-נר, השנייה היא הירידה ביכולת של קבוצתו מאז גמר הגביע והשלישית היא מכת הפציעות שמסרבת לעזוב את הקבוצה

לאחר הניצחון החשוב על גלבוע/גליל בשבוע שעבר בחוץ עם פתיחת הסיבוב השלישי בבית העליון של ליגת העל תארח ירושלים את ראשון לציון במטרה לשמור על המומנטום החיובי מהתקופה האחרונה. כבר תקופה ארוכה שנדמה כי הקבוצה מעיר הבירה מתייצבת ונראית לא רע אחרי פתיחת עונה אותה ירצו בירושלים לשכוח מאוד מהר.

עתה, לאחר חילופי המאמנים וההתאוששות מקווים במועדון האדום שעד לסיום העונה יצליחו לשמור על אותה הגישה. עם צאת החג ערכו במועדון האדום את האימון המסכם לקראת המשחק זאת כאשר המאמן, שרון דרוקר, הבהיר לשחקניו את חשיבות הניצחון והשמירה על המומנטום לקראת המשכה של העונה.

לאפי בירנבוים יש לא מעט סיבות להיות מודאג לקראת משחק החוץ הקשה במלחה. הראשונה היא המומנטום החיובי של הקבוצה מהבירה, שמגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ חשוב בגן-נר, השנייה היא הירידה ביכולת של קבוצתו מאז גמר הגביע והשלישית היא מכת הפציעות שמסרבת לעזוב את הקבוצה מעיר היין והשבוע השביתה גם את הגארד המצויין, ג'ו קרופורד, שנמצא בספק גדול למשחק.

קרופורד הצטרף לרשימת הפצועים הכוללת גם את דארווין קיצ'ן, אדריאן יוטר ואת הסנטר הצעיר, איגור נסטרנקו. קיצ'ן ויוטר שיחקו במחזורים האחרונים למרות הפציעות כשבשבוע שעבר הובילו ביחד עם קרופורד וברנדון באומן את ראשל"צ לניצחון חשוב על הפועל חולון.

ניצחון במלחה עשוי להבטיח לבירנבוים וקבוצתו את המקום השלישי ולפתוח מחדש את המאבק עם גלבוע/גליל על המקום השני אך באותה המידה, הפסד לקבוצה של שרון דרוקר ובמקביל ניצחון של חולון באשקלון, יכול לדרדר אותם עד למקום החמישי, שכן במצב כזה תיווצר טבלה פנימית משולשת בין י-ם, חולון וראשל"צ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה