כדורגל:הפועל ראשון לציון במשחק של להיות או לחדול



הפועל ראשון לציון תפגוש במחזור הבא את הפועל חיפה במשחק של להיות או לחדול עבור הכתומים. חניכיו של אייל לחמן שיגיעו למשחק עם שלושה הפסדים רצופים ינסו להפוך את הגלגל ולחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ.

הפועל ראשון לציון תפגוש במחזור הבא את הפועל חיפה במשחק של להיות או לחדול עבור הכתומים. חניכיו של אייל לחמן שיגיעו למשחק עם שלושה הפסדים רצופים ינסו להפוך את הגלגל ולחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ. בשני המפגשים הקודמים מול הפועל חיפה השיגה הקבוצה מעיר היין נקודה אחת, כאשר במפגש הראשון סיימו ב-1:1 ובמפגש השני ב-3:2.

היחיד שנעדר מהאימון ולא צפוי להיות כשיר למשחק הוא השוער אוהד כהן שסובל מקרע בשריר ועדיין לא ברור האם יוכל לחזור עוד העונה. אחד מבעלי הקבוצה, רון חדד, שוחח עם מספר שחקנים, ביניהם אסי בלדוט, אוהד כהן, דודו אברהם וקובי מוסא, במטרה לגרום להם להבין את חשיבות המשחקים הקרובים ואת העובדה שעדיין ישנו סיכוי להישאר בליגה הבכירה.

חדד אמר בין היתר: "אנחנו מצפים מכם שתרימו את הראש, עשו הכל כדי להישאר. יש לנו עוד סיכוי".

הבשורות הטובות ואופטימיות הגיעו מהדור הצעיר של ראשל"צ. קבוצת ילדים ב' זכתה אתמול בגביע המדינה מול מכבי ת"א עם ניצחון 2:4 לאחר שחזרו מפיגור 2:0. גם נערים ג' הגיעו לגמר, מול בית"ר טוברוק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה