הג'ודאית אליס שלזינגר תקבל 60,000 ₪ מהעירייה אם תזכה במדליה



דב צור ראש עיריית ראשון לציון נפגש עם שלזינגר, איחל לה הצלחה באולימפיאדה והבטיח לה צ'ק של 60,000 ₪ צור:"אליס היא שגרירה של העיר שספורט הוא מרכיב חשוב בה"

הג'ודאית אליס שלזינגר תזכה במענק של 60,000 ₪ מעיריית ראשון לציון אם תזכה במדליה כלשהי באולימפיאדת לונדון 2012 כך הבטיח ראש עיריית ראשון לציון דב צור.

שלזינגר המשתייכת למועדון אותו מנהל בן זוגה, מאמן הנבחרת לשעבר, פאבל מוסין, הגיעה  ללשכת ראש העירייה והתרגשה מהמחווה.

שלזינגר: " יפה שבראשון לציון יודעים לתת כבוד לספורטאים ולהמריץ אותם להישגים. אנחנו מתחרים לא בשביל הכסף אבל נעים לדעת שיש מי שמעריך את ההישגים וחושב איך לתגמל ולתמרץ".

ראשון לציון נחשבת לעיר שבה תקציב הספורט המקצועני והעממי הגדול בארץ. בנוסף לקבוצות המקצועניות הבכירות בתחומי הכדורגל,כדורסל וכדוריד לראשון לציון מועדונים עטורי הישגים ברמה הארצית  בתחומי ההתעמלות, ג'ודו, שחייה, אתלטיקה, טאקוואנדו, בדמינטון, קשתות, טניס שולחן ועוד. בנוסף לבתי הספר התיכוניים שמגיעים לשלבי הגמר במרבית התחרויות של משרד החינוך.

הג'ודאית בת ה-23 תתחרה בלונדון במשקל עד 63 ק"ג לאחר שהבטיחה מזמן את הקריטריון הבינלאומי וגברה במאבק על הכרטיס ללונדון על ירדן ג'רבי.
 
ראש העירייה, דב צור:"ספורט מבחינתנו בין אם הוא תחרותי ובין אם הוא עממי משמש כאמצעי למצוינות והשגיות. אנו משקיעים כסף ומאמצים רבים בתחום הזה מתוך מחשבה שמעבר לחינוך לאורך חיים בריא יותר הוא גם מכוון את העוסקים בו למצות את הפוטנציאל הטמון בתוכם. אליס כשגרירה נוספת של העיר בהחלט עונה על כל הקריטריונים הללו. היא ספורטאית מקצוענית שעובדת קשה כל החיים ומביאה כבוד רב לעצמה, למדינה וגם לעיר. החלטנו לתגמל אותה אם היא תביא כבוד לישראל ותזכה במדליה. בתמורה אליס תעביר אימונים לילדי העיר וגם תרצה בבתי ספר על השגיות ומצוינות. אנחנו מאחלים לה הצלחה רבה."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה