חטפו חמישייה



בדקה ה-17 הצליח דייויד גומז לנצל כדור טוב של אסי בלדוט, היחיד שתיפקד בראשל"צ, כדי לצמק, אבל זה היה כמו טיפה בים. 12 דקות לאחר מכן השלים דמיאנוביץ' צמד בשחזור של השער הראשון

עירוני ניר רמת השרון לא יכלה לחלום על פתיחה טובה יותר לפלייאוף התחתון. הקבוצה של שייע פייגנבוים ומנחם קורצקי הביסה 2:5 את הפועל ראשון לציון ופתחה פער של 10 נקודות מהמקום ממנו יורדים לליגה השניה עם משחק עודף.

מהפתיחה היתה רק קבוצה אחת במגרש. ארבע דקות בתוך המשחק הוליכה רמה"ש ביתרון של שני שערים. תומר סוויסה ניצל טעות בהגנת האורחים כדי לכבוש את שערו העשירי העונה ודקה לאחר מכן הבקיע אוגניין דמיאנוביץ' את שערו הראשון במדי הקבוצה העונה.

בדקה ה-17 הצליח דייויד גומז לנצל כדור טוב של אסי בלדוט, היחיד שתיפקד בראשל"צ, כדי לצמק, אבל זה היה כמו טיפה בים. 12 דקות לאחר מכן השלים דמיאנוביץ' צמד בשחזור של השער הראשון שלו ונתן תוקף לקלישאה שעם האוכל בא התיאבון.

הניצחון הפך לתבוסה במחצית השניה, כשגל בראל הבקיע את הרביעי בדקה ה-65 בנגיחה אחרי קרן וברוך דגו ניצל הדיפה של אבירן דלל כדי להבקיע את החמישי. משה בן לולו המתיק במעט את הגלולה עבור ראשל"צ בדקה ה-90, לא לפני שהורחק דודו אברהם אחרי עבירה ללא כדור על משה אבוטבול.

ראשל"צ רחוקה כעת חמש נקודות מחוף מבטחים והיא תצטרך נס על מנת להישאר עונה נוספת בליגת העל.

המאמן המפסיד, אייל לחמן: "הפתיחה שלנו היתה מזעזעת, מקור הגאווה שלנו בתקופה האחרונה היה משחק ההגנה ואז קרסנו במומנטום הכי חזק. אני לא חושב שהיינו חלשים מבחינה התקפית, שיחקנו טוב עם הכדור והבקענו שני שערים, היינו מחרידים מבחינה הגנתית. אנחנו תמיד ידענו שזה הדבר שאנחנו צריכים לתקן, היתה לנו איזו אשליה שעלינו על דרך המלך, היום היינו חלשים מאוד.
 
לחמן המשיך: "אנחנו הולכים בכל הכוח לנצח את המשחק הבא. אני לא אוהב לדבר על הצד המנטלי, נצטרך לעבוד קשה ולעבוד על כל נקודות התורפה שאייפינו אותנו היום. זה הסתיים באקורד צורם עם ההרחקה של אברהם, הוא מנהיג אמיתי. היה משחק אגרסיבי של רמה"ש ואנו מפרגנים להם על זה. הכרטיס האדום היה מיותר".

קרדיט: דנה בהט ושי לוי one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה