אוהד כהן חוזר לשער לאחר חודש וחצי



הפלייאוף העליון והתחתון של ליגת העל ייצאו לדרך היום (שבת). מבחינת הפועל ראשל"צ כל משחק הוא קריטי. שחקניו של אייל לחמן עדיין יכולים להישאר בליגה וכדי שזה יקרה הם יהיו חייבים לנצח את הפועל ניר רמת השרון,

הפלייאוף העליון והתחתון של ליגת העל ייצאו לדרך היום (שבת). מבחינת הפועל ראשל"צ כל משחק הוא קריטי. שחקניו של אייל לחמן עדיין יכולים להישאר בליגה וכדי שזה יקרה הם יהיו חייבים לנצח את הפועל ניר רמת השרון, שמגיעה אחרי הניצחון על בית"ר כפר סבא בשמינית גמר גביע המדינה (אותה כפ"ס ניצחה קודם את ראשל"צ).

החדשה המרכזית מבחינת הכתומים היא חזרתו להרכב של השוער אוהד כהן לראשונה אחרי חודש וחצי. השוער, שסבל מקרע בשריר המפשעה, יחליף את אבירן דלל. גם דור הלוי התאושש מפציעה ויחזור לסגל. אייל לחמן מתלבט האם להחזיר את החלוץ גיורגי אובסינקוב ל-11 או להמשיך עם דייויד גומס ומשה בן לולו.

"אנחנו נכנסים לסדרה של שבעה משחקי עונה", אמר שחקן ראשל"צ איתי אלקסלסי לאתר ערוץ הספורט. "זה משחק מפתח מבחינתנו, ואנחנו עדיין יכולים להשאיר את הקבוצה בליגה. בעונה שעברה אף אחד לא האמין שנעלה לליגת העל ובפלייאוף עשינו את הריצה הגדולה. למרות המיקום בטבלה, אנחנו אופטימיים". על היריבה אמר אלקסלסי: "אנחנו מרגישים שהכל תלוי בנו לא מתעניינים ביריבות, אבל העובדה שהם שיחקו באמצע השבוע בגביע לא תשפיע עליהם. לנו יש סגל רחב וטוב ואנחנו צריכים את הנקודות יותר מהם".

המאמן אייל לחמן ערך אסיפה מסכמת, שנמשכה כשעה. בשבוע שעבר לחמן טען כי "סמך על שחקניו" ו-ויתר על האסיפה ואילו הפעם הוא נתן דגשים. המאמן הראה לחניכיו את הניצחון של ריאל מדריד 0:8 על לבאנטה והסביר איך צריך ללחוץ את היריבה. "שיחקנו טוב מול באר שבע במחצית הראשונה ואילו הלכנו לאיבוד בחצי השני. אנחנו צריכים לחזור לשיטה שלנו", אמר לחמן לשחקניו.

הרכב משוער: אוהד כהן; קובי מוסא, סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים; אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, אסי בלדוט; דייויד גומס, משה בן לולו (גיורגי אובסניקוב).

קרדיט: זיו אברג'יל sport5.co.il 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה