כדורסל: הסכם גישור-פרי ימונה מיידית ליו"ר במקום קליסקי



הערב, אחרי דרך ארוכה ומייסרת במהלכה התערב גם ראש העירייה דב צור, שנזף בשני חברי ההנהלה, ימונה פרי רשמית ליו"ר הקבוצה. במסגרת הסכם הגישור, השניים ימשכו את התביעות ההדדיות.

סוף לסאגה הארוכה במכבי ראשל"צ. אחרי שבועות של עימות מתוקשר ומכוער בין היו"ר המכהן משה קליסקי לבין יצחק פרי, שהגיע עד כדי הפרחת האשמות על איומים, נחתם היום (שלישי) הסכם גישור בין השניים, ולמעשה נקבע: הפרשה הסתיימה, פרי ימונה מיידית ליו"ר החדש, קליסקי עוזב.

כזכור, קליסקי ופרי, שכבר שימש לפני עשור כיו"ר מכבי ראשל"צ, פתחו בסכסוף גדול בשבועות האחרונים. העימות הגיע לשיאו כאשר קליסקי הגיש תלונה נגד פרי בטענה כי האחרון איים עליו, כאשר בין היתר טען כי פרי אמר לו: "אני אוריד לך אצבע". פרי הגיב בתביעת דיבה והשניים אף עברו בדיקת פוליגרף.

הערב, אחרי דרך ארוכה ומייסרת במהלכה התערב גם ראש העירייה דב צור, שנזף בשני חברי ההנהלה, ימונה פרי רשמית ליו"ר הקבוצה. במסגרת הסכם הגישור, השניים ימשכו את התביעות ההדדיות.

"האינטרס של האגודה גבר על האינטרס האישי שלי ולכן החלטתי ללכת להסכם שיסיים את העימות", אמר פרי בתגובה. "עתה כל כולי לטובת מכבי ראשון לציון. ברצוני להביע את צערי בפני האוהדים שנאלצו להיות שותפים לחוויה שמוטב שלא היינו חווים כולנו. אחר הצהריים נפגשתי עם המאמן אפי בירנבוים וביקשתי ממנו להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. בכוונתי לפנות לחברי הנהלת הקבוצה ולבקש מהם את ברכתם למהלך. אפי  הפך לאוטוריטה בקרב השחקנים והקבוצה ספגה את הד.נ.א המקצועי שלו. אני בטוח שבאמצעים שנעניק לרשותו הוא יידע להביא את מכבי ראשל"צ לשיאים נוספים"

סיום הפרשה התאפשר לאחר שליתר חברי ההנהלה נמאס מההתכתשות בין קליסקי לפרי, וביקשו את עזרתו של המגשר, עו"ד יוסי גהברי, שדרכו הגיעו הצדדים להסכם לפיו קליסקי יעזוב מיידית את מכבי ראשל"צ, לטובת המועדון.

קרדיט: אסף אקרמן www.sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה