מסתמן: יצחק פרי יו"ר מכבי ראשון לציון



פרי וקליסקי מנהלים מאז החודש שעבר מלחמה פרטית שכללה הגשת תלונות הדדיות במשטרת ראשון לציון וחילופי האשמות בתקשורת. פרי הגיש כנגד קליסקי תביעת דיבה על סך שלושה מיליון שקלים, ובימים האחרונים פועלים חברי הנהלה וגורמים בעיריית ראשון לציון לבטל את התביעה, אך בשלב זה ללא הצלחה.

ישיבת הנהלת מכבי ראשון לציון שהייתה אמורה להיערך מחר, הוקדמה להיום (שני), לבקשת היו"ר המיועד של הקבוצה יצחק פרי, שאמור להמריא מחר לחו"ל, אך פרי עצמו לא התייצב כלל לישיבה ושלח במקומו את עו"ד איתן גברי. במהלך הישיבה, שנגעה בעיקר בנושאים משפטיים, הוחלט לכנס בשבוע הבא את האסיפה הכללית של המועדון לישיבה שלא מן המניין, על מנת להצביע מי יכנס לתפקיד יו"ר המועדון באופן מיידי.

היחיד שהעמיד עצמו לבחירה עד כה הוא יצחק פרי, אך מסתמן שגם היו"ר הנוכחי משה קליסקי, שהודיע על התפטרות שתיכנס לתוקפה בסיום העונה, יעמיד עצמו לבחירה על מנת לבטל את ההחלטה מלפני שלושה חודשים שמינתה את פרי במקומו. על פי הערכות ואם לא יחול שינוי דרמטי, פרי, מייסד הקבוצה בשנת 1977, יחזור לכסא היו"ר כבר ביום שישי הבא ויוביל את הקבוצה לשלבים המכריעים של העונה.

כזכור, פרי וקליסקי מנהלים מאז החודש שעבר מלחמה פרטית שכללה הגשת תלונות הדדיות במשטרת ראשון לציון וחילופי האשמות בתקשורת. פרי הגיש כנגד קליסקי תביעת דיבה על סך שלושה מיליון שקלים, ובימים האחרונים פועלים חברי הנהלה וגורמים בעיריית ראשון לציון לבטל את התביעה, אך בשלב זה ללא הצלחה.

קרדיט: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה