היום חצי גמר גביע המדינה בכדוריד הפועל ראשון - אס"א ת"א



משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד יתקיימו היום (שני) באולם מטרו-ווסט ברעננה. במשחק השני יפגיש את שתי המדורגות ראשונות בליגה ווינר, אס"א ת"א והפועל ראשל"צ (19:45).

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד יתקיימו היום (שני) באולם מטרו-ווסט ברעננה. המשחק הראשון (17:15) יפגיש את א.ס סביון, בהופעה ראשונה במעמד זה, מול מכבי ת"א. המשחק השני יפגיש את שתי המדורגות ראשונות בליגה ווינר, אס"א ת"א והפועל ראשל"צ (19:45).

אס"א ת"א - הפועל ראשל"צ

האדומים היו אלו שעצרו בעונה שעברה את רצף שלוש הזכיות של אס"א ת"א בגביע המדינה. זה קרה ברבע הגמר. בשנייה האחרונה לסיום ההארכה. עידן מימון היה אחראי לכך. 32:33. אס"א מנגד הדיחה את האדומים בחצי גמר הפליאוף על האליפות, ובכלל, 5 משחקים בין שתי הקבוצות השוות אשתקד הסתיימו בשיוויון.
 
כזכור הפועל ראשל"צ ניצחה ביום שישי את א.ס אאודי סביון 25:30, והבולט בשורת האדומים באותו משחק הוא ללא ספק בויאן בוטוליה הסרבי, שכבש 11 שערים מול סביון שאמר לקראת המשחק: "אם לא נזכה בגביע, אז מה שעשינו מול מכבי ראשל"צ ברבע גמר לא שווה".

"יש לי ניסיון במעמדים האלה, עם זכיות ב-3 גביעי צ'אלנג' קאפ אירופיים עם רסיטה, גביעים ואליפויות ברומניה ובסרביה, והגעה לשלבים הגבוהים בגביעי אירופה, כך שאני מקווה לתרום את שלי לקבוצה. יש לנו סיכוי טוב להגיע לגמר, ולדעתי זה יותר תלוי בנו". 
מנגד תום מטלון, כוכבה של אס"א, חזר למעשה לאחרונה לאחר כמעט 9 חודשים שהוא היה מחוץ למגרשים, זכר לפציעה בחצי גמר הפליאוף, מול הפועל ראשל"צ. "עכשיו אני מרגיש מצוין, פיזית ומנטלית. כן, יש שיפור והתקדמות לאט-לאט, ואני מאושר מאוד לחזור למגרשים ולבטח למפגש הזה בחצי הגמר".

האיגוד קבע שהמשחקים ב-12 במארס ייערכו ברעננה. סביון - מכבי ת"א ב-17:30, הפ' ראשל"צ מול אס"א ב-19:45. בנוסף: כרטיס אב וילד יעלה 30 ש"ח בלבד

קרדיט: ערוץ הספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה