אפשרות לקיום בחירות חדשות במכבי ראשון לציון



חברי הנהלת מכבי ראשון לציון נפגשו עם ראש העיר דב צור, ודנו איתו על אפשרות קיום בחירות. האוהדים יחריפו את המחאה

הנהלת מכבי ראשון לציון, ללא היו"ר משה קליסקי והיו"ר המיועד יצחק פרי, נפגשו היום (ראשון) לפני המשחק מול מכבי אשדוד עם ראש עיריית ראשון לציון דב צור, על מנת לדון באירועים המלווים את הקבוצה לאחרונה. כזכור, קליסקי הגיש תלונה במשטרה כנגד פרי על סחיטה באיומים, ומנגד פרי הגיש תלונה כנגד קליסקי על גניבה ותביעת דיבה על דברים שאמר עליו. השניים עברו בדיקות פוליגרף על הגרסאות שלהם ויצאו דוברי אמת.

חברי ההנהלה ביקשו מראש העיר להתערב בנושא, וזאת לאחר שהכריז לפני כשבוע שאין בכוונתו להתערב בענייני הקבוצה, וגם הפעם הבהיר ראש העיר כי לא יתערב, ויקבל כל החלטה של ההנהלה. ההתערבות אותם דורשים בהנהלת הקבוצה מעיר היין היא קיום הצבעה מחדש על החלפת יושב ראש הקבוצה. בשיחות פנימיות אמרו חלק מחברי ההנהלה שיבקשו מראש העיר לאפשר לשלושת נציגיו בהנהלה את חופש ההצבעה, אך ראש העיר הבהיר כי ינחה את נציגיו להצביע לפי דרכו. הקבוצה צפויה לכנס ישיבת הנהלה שלא מן המניין בקרוב.

כזכור לפני כחודשיים החליט היו"ר משה קליסקי לעזוב את הקבוצה בתום העונה, וזאת לאחר שהבין כי קרוב להדחה, ככל הנראה מהחלטה של ראש העיר, שלאחר מכן הכחיש שהיה מעורב במהלך. עוד באותו הערב מונה יצחק פרי ליו"ר בעונה הבאה, והמהלך היה עובר אילולא פרי החליט להתחיל להתערב בענייני הקבוצה כבר העונה, ודרש מקליסקי לעזוב את תפקידו במיידי.

אוהדי הקבוצה צפויים למחות היום כנגד ההחלטה להחזיר את פרי לקבוצה, וכמו כן שוקלים להתחיל להפגין אל מול עיריית ראשון לציון עד שלא תהפוך את ההחלטה.

קרדיט: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה