כדוריד: מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי ת"א



במשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת ווינר בכדוריד גברה מכבי ראשל"צ 19:23 (9:10) על מכבי ת"א ובכך התאוששה מההפסדים להפועל ראשל"צ בגביע המדינה ולבני הרצליה בליגה.

במשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת ווינר בכדוריד גברה מכבי ראשל"צ19:23 (9:10) על מכבי ת"א ובכך התאוששה מההפסדים להפועל ראשל"צ בגביע המדינה ולבני הרצליה בליגה.

למרות זאת, במכבי ת"א (מקום 3, 21 נק') יכולים להיות מרוצים מדבר אחד - במקרה של שיוויון נקודות מול הדאבליסטית (מקום 4, 19 נק') לפני הפליאוף, הצהובים מחזיקים בניצחון 25:30 מהסיבוב הראשון.
 
מכבי ראשל"צ פתחה עם 0:3 בחמש הדקות האחרונות, אבל האורחים עלו ליתרון 5:6 (14) ובהמשך ל-6:8 (16) באדיבות ואדים ויריץ'. המקומיים ניצלו

רפיון בהתקפה של התל-אביבים ועלו ל-9:10, דקה לפני הירידה למחצית. עוד לפני ההפסקה סחט אמיר לנגליב פנדל, פיליפ מריאן זרק את הכדור ופגע בפניו של זגה ובעקבות זאת גם הורחק.
 
המומנטום של הראשל"צים נמשך לאחר שערים של אמיר לנגליב וגל אברהם (11:13).. שוער מכבי ת"א זנגה ג'ורג'ביץ' עצר פנדל של נאמן, וטל בלכר ואוריאן ליפץ קבעו שיוויון 15:15 בדקה ה-43. בלכר ספג כעבור דקה כרטיס אדום לאחר פגיעה ברושקה, שדקה אחרי החזיר את היתרון לדאבליסטית בשערו החמישי במשחק.
 
אודי סידנר השלים שוב מהפך עבור מכבי ת"א, 16:17 בדקה ה-50, אבל חטיפה מצוינת של גל אברהם הסתיימה בשער שלו וקבעה 18:20 למכבי ראשל"צ בדקה ה-56. בהמשך סידנר סחט פנדל, אבל יוליאן סטארט עצר את בוסקוביץ'. ברק פריד כבש מנגד שני שערים רצופים, והעלה את מכבי ליתרון שיא - 18:22. חליפי עוד צימק, אך גל אברהם המצטיין קבע את תוצאת המשחק עם שערו השישי.
 
כבשו למכבי ראשל"צ: רושקה 7, אברהם 6, מריאן 4 (הורחק באדום), פריד 2, נאמן, לנגליב, רוזנטל ולוזון 1 כ"א. אמיר אהרון הורחק באדום. כבשו למכבי ת"א: חליפי 5, בוסקוביץ' 4, ליפץ 3, ויריץ' ובלכר (הורחק באדום) 2 כ"א, לנדסמן, דבדה וסידנר. שופטים: ירון בן דן ודודי לוין, בבית מכבי.
 
מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור: "הגנה, נשמה, חברות - זה ההבדל. מכבי ראשל"צ קצת איבדה את הדרך ולפעמים שאתה נמצא כל כך למעלה קשה לרדת למטה. אני לא חושב שצריך לדבר, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ואני מאוד מרוצה. עברנו הפסדים ומשברים, וזו לא פעם ראשונה, אבל צריך לשדר לשחקנים שבאים לעבוד והיום חזרנו לבסיס.
 
אנחנו קבוצה ומודל לחיקוי לכולם. בלי היכולת של זנגה זה היה נגמר יותר. יום שני יש לנו משחק נגד אשדוד, כך שלדבר על אליפות זה דבר רחוק. עכשיו אנחנו מתחילים את העונה מחדש, והכי חשוב שניצחנו קבוצה במומנטום כשאנחנו היינו נמצאים בשיא התחתית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה