ניצחו בחוץ למרות מאבקי הכוחות בהנהלת הקבוצה



המחזור ה-18 של ליגת לוטו ננעל אמש (שני) עם ניצחון החוץ המשכנע של מכבי ראשל"צ על ברק נתניה 65:80. אפי בירנבוים ושחקניו הצליחו להתעלם לחלוטין ממאבקי הכוחות בהנהלת הקבוצה והמשיכו להציג את היכולת הנהדרת

המחזור ה-18 של ליגת לוטו ננעל אמש (שני) עם ניצחון החוץ המשכנע של מכבי ראשל"צ על ברק נתניה 65:80. אפי בירנבוים ושחקניו הצליחו להתעלם לחלוטין ממאבקי הכוחות בהנהלת הקבוצה והמשיכו להציג את היכולת הנהדרת שמאפיינת אותם מתחילת העונה בדרך לניצחון שני ברציפות.

האורחים מעיר היין שלטו בכל הפרמטרים של המשחק וכמו שדני פרנקו בעצמו אמר בסיום המשחק, מלבד מכבי ת"א, ראשל"צ היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה כרגע.  למרות משחק השיא של ניצן חנוכי, שהדהים את הנתנייתים עם 21 נקודות וחמש שלשות באחוזים נהדרים, הסיבה המרכזית לשליטה המוחלטת של ראשל"צ במשחק אמש היא היכולת ההגנתית לכל אורך המשחק.

שחקניו של בירנבוים ניטרלו את משחק ההתקפה של נתניה בצורה מרשימה ושיתקו את שני הכוכבים הראשיים שלה,אדריאן בנקס ובראיין אוסברי.

המאמן הוותיק הסביר לאחר המשחק למה הבלאגן בהנהלה לא חלחל גם לשחקנים: "יש כאן חבר'ה שממש לא עסוקים בזה, ולא תמיד מבינים, שאלה האמריקאים, ויש לנו את בן דוד וחנוכי אחריהם, היום בן דוד הסביר לקיצ'ן משהו בחדר הלבשה, ואנשים היו בהלם כי זה פעם ראשונה שהוא אומר משהו. אלה החבר'ה שמובילים את הקבוצה, אותם מעניין הפוליטיקה? אני רק נשרפתי בפוליטיקה, ואני לא מתעסק בזה".

קרדיט: שי לוי one.co.il

צילום: אבי קקון

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה