הפועל ראשל"צ ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0



הפועל ראשון לציון לא תרצה לזכור הרבה מה-0:0 עם מכבי נתניה הערב (שבת). אך בכל זאת יש דבר אחד חיובי - המשחק ההירואי של השוער השני של הקבוצה, אבירן דלל

הפועל ראשון לציון לא תרצה לזכור הרבה מה-0:0 עם מכבי נתניה הערב (שבת). אך בכל זאת יש דבר אחד חיובי - המשחק ההירואי של השוער השני של הקבוצה, אבירן דלל, שנתן לכתומים נקודה ביתית חשובה אחרי תצוגה נפלאה.

20 הדקות הראשונות היו פשוט מתחת לכל ביקורת. אפילו בעיטה אחת לשער לא נרשמה. הקבוצות גיששו במרכז המגרש ורוב המשחק התנהל באמצע. בדקה ה-25 נתניה התעוררה, יותר נכון פיראס מוגרבי, שדחף קדימה, מסר, בעט והפעיל את חבריו, אך לא הצליח לתרגם זאת לשער.

עד למחצית לא נרשמו מצבים מסוכנים רבים. ראשל"צ? היא בכלל לא הופיעה למשחק. למחצית השניה עלו חניכיו של ראובן עטר בטירוף. אחמד סבע, פיראס מוגרבי וחן עזרא היו מצוינים, אך לצערם, השוער השני של המארחת, אבירן דלל, היה טוב עוד יותר.

דלל, שמשחק רק בשל פציעתו של אוהד כהן, הדף כל בעיטה וכל ניסיון של השחקנים בצהוב. אוהדי ראשל"צ ושחקני הקבוצה חייבים הרבה לשוער, שבמו ידיו השאיר את הכתומים עם נקודה חשובה. ראשל"צ עם 21 נקודות במקום ה-15, נתניה טיפסה למקום השמיני עם 38 נקודות על חשבון הפועל עכו.

אייל לחמן: "אנחנו צריכים להתחיל להבקיע כדי לנצח"

"אנחנו מרוצים מאוד מכך שלא ספגנו, תקופה ארוכה אנחנו סופגים יותר מדי שערים", הודה אייל לחמן, "רשת נקייה מגיעה כתוצאה ממשחק הקרבה של כל השחקנים ומגיע להם קרדיט גדול על כך. אבירן דלל שיחק עם הרבה קלאסה. אנחנו צריכים להתחיל להבקיע כדי לנצח".

קרדיט: דנה בהט one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה