גם קליסקי נבדק בפוליגרף ונמצא דובר אמת



ההתרחשויות מאחורי הקלעים של מכבי ראשל"צ לא רוצות להיפסק. הערב (שבת) העביר יו"ר הקבוצה, משה קליסקי, הודעה לעיתונות, אליה צירף בדיקת פוליגרף יזומה בה יצא דובר אמת.

ההתרחשויות מאחורי הקלעים של מכבי ראשל"צ לא רוצות להיפסק. הערב (שבת) העביר יו"ר הקבוצה, משה קליסקי, הודעה לעיתונות, אליה צירף בדיקת פוליגרף יזומה בה יצא דובר אמת. קליסקי נשאל האם יצחק פרי אמר לעברו "שישלח מישהו שיביא את האצבע שלך", ונמצא, כאמור, דובר אמת.
 
בצד 'מלחמת פרי-קליסקי', מי שנמצא בלחץ עצום הוא ראש העיר דב צור, שדחף כביכול למינויו של פרי לתפקיד היו"ר החל מתחילת השנה הבאה. כעת, יחד עם הלחץ הגדול שמפעילים אוהדי הקבוצה, צור נמצא במלכוד גדול.
 
בנוסף, התברר הערב כי בשנת 99', הגיש צור נגד מכבי ראשל"צ, שפרי עמד אז בראשה, בג"צ בו רצה למנוע מהיו"ר לקחת הלוואה לטובת גירעון המועדון.
 
מיצחק פרי נמסר בתגובה: קליסקי ממשיך להטעות. אני עברתי ארבע בדיקות פוליגרף ונמצאתי דובר אמת. לעומת זאת, נודע כי קליסקי פנה לבדיקת פוליגרף ונכשל מכיוון ש"הרגיש לא טוב". אני חוזר ואומר, טענותיו של קליסקי שקריות ועל כך הוא ישלם בבית המשפט. החוב שלו אליי יצטרף למאות אלפי השקלים שהוא חייב לנושים רבים בעסקיו הפרטיים".

קרדיט: אביתר לאנג YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה