מקורב במכבי:"דב צור עומד מאחורי החלפתו של קליסקי



מקורב למועדון, שביקש להישאר בעילום שם, חשף את נסיבות האירועים שהובילו לעזיבתו של קליסקי ולהחלפתו בפרי. לפי גרסתו של המקורב מי שעומד מאחוריי החלפתו של קליסקי הוא לא אחר מראש העיר, דב צור.

יומיים עברו מאז שיו"ר מכבי ראשל"צ, משה קליסקי, הגיש תלונה במשטרה נגד חבר ההנהלה, יצחק פרי, בגין סחיטה ואיומים ומסתמן שהפרשה שמסעירה את עיר היין רחוקה מלהיפתר.

בעוד שפרי כבר הספיק להגיש אתמול (שלישי) תביעת דיבה על סך שלושה מיליון שקלים נגד קליסקי, נודע ל-ONE על הסיבה המרכזית למאבק הכוחות המתנהל במועדון.

מקורב למועדון, שביקש להישאר בעילום שם, חשף את נסיבות האירועים שהובילו לעזיבתו של קליסקי ולהחלפתו בפרי. לפי גרסתו של המקורב מי שעומד מאחוריי החלפתו של קליסקי הוא לא אחר מראש העיר, דב צור.

צור החליט להחזיר את יצחק פרי לתפקיד לא על בסיס ספורטיבי, אלא כך על פי הנראה, על בסיס פוליטי. המהלך היה תמוהה לחלוטין בהסתמך על התוצאות הנפלאות לאורך השנים האחרונות של הקבוצה, מה עוד שיצחק פרי סיים את כהונתו במצב שהקבוצה הגיעה לפשיטת רגל וירדה ליגה.

עוד מוסיף המקורב ואומר: "ברגע שראש העיר החליט על ההחלפה לא היה טעם לקיים הליך הצבעה מכיוון שלראש העיר יש חברי הנהלה מטעמו וקליסקי היה מובך על לא עוול בכפו ובטח לא בגין תוצאות הקבוצה".
 
פרי וקליסקי פרשו לפניי ישיבת ההנהלה לחדר צדדי וסיכמו על סיום כהונתו של קליסקי בקצה העונה ותחילת כהונתו של פרי בעונה הבאה. למעשה לא הייתה הצבעה וגם לא הייתה הדחה.

"חשוב לציין", אומר המקורב: "בקבוצה יש אווירה טובה בשנים האחרונות לצד הישגים לא מבוטלים. הקהל נהנה, כולנו נהנים ויש אווירה חיובית לכן ההחלפה אינה ברורה. מאז החלטה זו של ראש העיר האווירה בקבוצה הפכה לבלתי נסבלת והעניין פוגע במרקם האווירה. פרי הסמיך את עצמו למנהל הצוות המקצועי עוד בעונה הנוכחית וזאת ללא רשות ולכן הלחץ המיותר על אפי מקשה. חשוב להבהיר כי אינני מתומכי קליסקי, אני משתייך לאלו שאוהבים את המועדון ורוצים בטובתו".

בעיריית ראשל"צ סירבו להגיב לדברים.

קרדיט: שי לוי one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה