ראשל"צ מחקה פיגור 18 וניצחה 79:84 את אשקלון



מכבי ראשון לציון הראתה שוב כמה אופי יש לה, כשמחקה פיגור של 18 נקודות בדרך ל-79:84 על עירוני אשקלון. בירנבוים: "במחצית לא צעקתי עליהם, באתי בשקט, גם לאשקלון נכנס הכל וגם לא שיחקנו טוב, עשינו מעט מאוד שינויים בהגנה.

"אני לא זוכר חמישה שחקנים שבמשך 20 דקות לא הייתי צריך מהם כלום, הם היו במשימה, הם היו מאמונים וידעו מה צריך לעשות", החמיא אפי בירנבוים לחמישה שלו ברגעי הסיום, "ראיתם חמישה שחקנים על הפרקט במשימה, אני אזכור את המשחק הזה לכל החיים שלי. כבר ראינו את העזרה הגדולה של באומן וכמה הוא נחוץ לנו, כי כל הקבוצה עשתה צעד קדימה כשהוא לא היה, וראיתם מה זה רצון של אנשים שמאמינים בעצמם, ומה זה אנשים שלוקחים על עצמם משימה".

אפי הוסיף: "במחצית לא צעקתי עליהם, באתי בשקט, גם לאשקלון נכנס הכל וגם לא שיחקנו טוב, עשינו מעט מאוד שינויים בהגנה. אנחנו רוצים להיות שוב בנוקיה. תמיד המשחק הבא הוא הכי חשוב".

"הבנתי שנגד אשקלון אני אצטרך לקחת ריבאונדים וככה אני משחק יותר טוב, זה לא עזר לי לקלוע שלשות, אבל עדיין ניצחנו, ככה שזה הדבר הכי חשוב", הודה ברנדון באומן, "אני לא רוצה לתרץ על מה שקרה במחצית הראשונה, זה המשחק השלישי שלנו השבוע והכי חשוב שהיה לנו. באנו קצת שטוחים, אבל ברבע השלישי ביקש מאיתנו המאמן לחזור למשחק וחזרנו".

באומן הוסיף: "היינו חייבים לנצח במשחק הזה. במחצית המאמן לא צעק, הוא נתן לנו לפתור את זה, זה מראה שהוא מאמין בנו והצמיחה של הקבוצה שלנו. אחרי הריצה הזאת בגביע, ידענו שצריך לסיים את השבוע הזה חזק. נהנה מהיומיים מנוחה שלנו, אבל זה לא ייעצר פה בשבילנו".

קרדיט: שי לוי ONE.CO.IL

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה