הפועל ראשל"צ הגישה דוחות באיחור ותעמוד לדין



ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את הפועל ראשון לציון בטענה שלא הגישה לבקרת התקציבים את הדוחות הכספיים החצי שנתיים לשנת 2011.

בהתאחדות טוענים כי הדוחות לא עברו לבקרת התקציבים בזמן. ראשל"צ: "הבקרה ביקשה תיקונים וזו הסיבה לעיכוב"

ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את הפועל ראשון לציון בטענה שלא הגישה לבקרת התקציבים את הדוחות הכספיים החצי שנתיים לשנת 2011. בנוסף נטען שראשון לציון לא הגישה בקשה לרישוי מועדונים. הדוחות של קבוצות ליגת העל היו אמורים להיות מוגשים עד ה-1 בפברואר.

מראשון לציון נמסר: "הגשנו את כל הדוחות הכספיים, אמנם באיחור, אבל הכל הוגש. גם הבקשה לרישוי מועדונים הוגשה ואף קיבלנו עליה מכתב תגובה עם מספר ריג'קטים. הגשנו את הדוחות בזמן אך הבקרה ביקשה תיקונים וזו הסיבה לכך שהיה עיכוב נוסף של מספר ימים".

"ראשון לציון עשתה דין לעצמה כשלא הגישה את הדוחות הללו", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "כל קבוצה מחויבת לעמוד בסטנדרטים, ומי שלא תעשה זאת תיענש בחומרה". יו"ר הבקרה עופר אורליצקי כבר שוחח עם ההתאחדות לכדורגל בעניין.

במכתב ששלח יו"ר הפועל ראשון לציון רביב ספיר לרשות לבקרת תקציבים נכתב: "ברצוני לציין כי הדו"חות המסוקרים שלנו הועברו בתאריך 30.1.12 לידיו של מר שוקי כהן. לאחר שהובהר לנו כי בליגת העל יש להעביר דו"חות מבוקרים בלבד, נמסרו הדו"חות המבוקרים בתאריך 2.2.12. הוגשה רשימת "ליקויים" אשר בעקבותיהם הוגשו תיקונים בתאריך 9.2.12 והדו,חות הסופיים אכן הוגשו ב-16.2.12. לאור הנ"ל, אין עילה להעמידנו לדין בגין "אי הגשת דו"חות" במועד מכיוון שהגשנו מספר ימים לפני המועד.

כפי שפורסם ביום שישי, בנושא אחר, הפועל עכו והפועל חיפה החליטה לא להגיש בקשה לרישוי מועדונים של אופ"א. המשמעות היא שעכו לא תוכל לשחק בעונה הבאה במפעליים האירופאים, גם אם תגיע לשם דרך המקום הרביעי. כרגע רחוקה הקבוצה שש נקודות בלבד מסכנין, הממוקמת רביעית.

קרדיט:איציק יצחקי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה