אכזבה, חזרו לראשון לציון ללא הגביע



ראשל"צ חיפשה תואר היסטורי, אך כבר בפתיחת המשחק היה נראה כי יהיה לה קשה מאוד להוות יריב לצהובים העדיפים. מי שהחזיק את הכתומים במשחק ברבע השני היה ג'ו קרופורד שקלע 16 נקודות עד תום המחצית הראשונה.

ראשל"צ חיפשה תואר היסטורי, אך כבר בפתיחת המשחק היה נראה כי יהיה לה קשה מאוד להוות יריב לצהובים העדיפים.

בפעם ה-39 בתולדותיה, מכבי תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה בכדורסל. הערב (חמישי) הצהובים של דייויד בלאט לא התקשו בגמר בהיכל נוקיה מול 11,000 צופים כשניצחו 69:82 את מכבי ראשון לציון של אפי בירנבוים.

קית' לנגפורד פתח נפלא ואת הרבע הראשון סיים עם 12 נקודות במשחק שהסתיים עם הצגה אישית שלו שהסתיימה ב-23 נקודות.

מי שהחזיק את הכתומים במשחק ברבע השני היה ג'ו קרופורד שקלע 16 נקודות עד תום המחצית הראשונה, אך הבריחה של מכבי הגיעה ברבע השלישי כאשר גם דייויד בלו וטל בורשטיין מצטרפים לחגיגה.

סופוקליס שחורציאניטיס שנפצע בחצי הגמר מול חולון עלה לשחק, צבר מהר מאוד ארבע עבירות, אך גם העובדה הזו לא הפריעה לבלאט וחניכיו שנהנו מהופעה הגנתית נהדרת של ריצ'ארד הנדריקס שהצליח לשתק את הגבוהים של ראשל"צ יחד עם ליאור אליהו. בסיום, חגיגה צהובה-כחולה בפעם הראשונה העונה בהיכל נוקיה. הגביע שוב צהוב, טל בורשטיין הניף גביע ראשון כקפטן אחרי שנשיא המדינה, שמעון פרס, הגיש לו אותו.

אוהדי מכבי תל אביב, שמחו נגד שיטת הפיינל-פור ויו"ר איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, אבנר קופל, קיבלו את קופל בבוז במעמד הנפת הגביע.

קלעו למכבי תל אביב: קית' לנגפורד 23 נקודות, דייויד בלו וטל בורשטיין 12 כל אחד, ריצ'ארד הנדריקס 10 ו-9 ריבאונדים, סופוקליס שחורציאניטיס 8 ו-7 ריבאונדים, גיא פניני 7, ליאור אליהו 6, דווין סמית' ויוגב אוחיון 2 כ"א.
 
קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ו קרופורד 20 נקודות, דרווין קיצ'ן 18 ו-9 ריבאונדים, ברנדון באומן 15 ו-11 ריבאונדים, אדריאן יוטר 8 נקודות, עמית בן דוד וניצן חנוכי 3 כ"א, אור סולומון 2.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה