היום חצי גמר גביע המדינה בכדורסל בהיכל נוקיה ראשל"צ -מ.כ. הבקעה



המשחק הראשון שיפתח את חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערך היום (ב', 18:00, ערוץ 1) בין מכבי ראשון לציון ל-מ.כ. הבקעה, כשלאחריו יעלו לשחק הפועל חולון ומכבי תל אביב.

המשחק הראשון שיפתח את חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערך היום (ב', 18:00, ערוץ 1) בין מכבי ראשון לציון ל-מ.כ. הבקעה, כשלאחריו יעלו לשחק הפועל חולון ומכבי תל אביב.
 


מכבי ראשון לציון ערכה הערב את  האימון המסכם שלה לקראת המשחק הכי חשוב שלה עד כה העונה. חצי גמר גביע המדינה מול מ.כ הבקעה מחר (שני) ב-18:00. בראשל"צ מצפים לקהל גדול שיגיע לתמוך בקבוצה בהיכל נוקיה,  כשיותר מ-2000 כרטיסים נמכרו כבר לאוהדי הכתומים.

מחר יהיה המשחק השני של ברנדון באומן במדי ראשל"צ מאז חזר מפציעה ארוכה. באומן אמנם שיחק בהפסד לגלבוע/גליל כ-20 דקות אבל, מחר צפוי למלא תפקיד הרבה יותר חשוב בקבוצה של אפי בירנבוים.

"זה מעמד ששחקנים חולמים להגיע אליו אנחנו מאוד להוטים לקראת המשחק, יש אטרף",  סיפר הקפטן ניצן חנוכי והתייחס למפגשים הקודמים מול הקבוצה של אבי אשכנזי אותה ניצחו העונה פעמיים הכתומים, " הקרבות שלנו איתם השנה היו מאוד צמודים ואני בטוח שגם מחר יהיה כך. הקבוצה שתילחם יותר בסוף גם תגיע לגמר. זה היסטוריה עבור ראשון לציון כי אם נעפיל יהיה מדובר בגמר ראשון מזה 20 שנים. רוצים לעשות את זה בשביל הקהל שדוחף בכל משחק".

מי שהיה במעמד הזה גם בשנה שעברה הוא אדריאן יוטר שהפסיד אשתקד עם הפועל תל אביב. יוטר אמר לאתר ערוץ הספורט: "אני עדיין זוכר מה היה בעונה שעברה עם הפועל כשנכנענו בחצי הגמר לברק נתניה. שאדריאן בנקס לא הפסיק להפציץ אותנו. מחר אני מקווה שאנחנו נהיה אלה שנפציץ. אנחנו מאוד רוצים לנצח, יש אווירה טובה ולמרות ההפסד לגליל במשחק האחרון (75:74) אני בטוח שזה לא ישפיע מבחינת הביטחון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה