כדורגל: השפלה להפועל ראשון לציון בהדחה בגביע ע"י קבוצה מהליגה השלישית



הפועל ראשון לציון עוברת תקופה לא קלה הכוללת רצף תוצאות חלשות, החלפת מאמן ואמש (רביעי) הגיע השיא עם ההדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח' מול בית"ר כפ"ס מהליגה השלישית אחרי הפסד 2:0.

הפועל ראשון לציון עוברת תקופה לא קלה הכוללת רצף תוצאות חלשות, החלפת מאמן ואמש (רביעי) הגיע השיא עם ההדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח' מול בית"ר כפ"ס מהליגה השלישית אחרי הפסד 2:0. חניכיו של אייל לחמן מאוכזבים מאוד מההדחה, אך יותר מהכל לא רוצים שתהיה לכך השלכה על המשימה הכי החשובה שלהם שלהם - להישאר בליגת העל.

הפחד הגדול הוא שההפסד יגרור כדור שלג, כאשר במחזור הקרוב מחכה לראשל"צ יריבה קשה מאוד בדמות הפועל תל אביב. המאמן אייל לחמן  לא התרגש יתר על המידה מההדחה ובימים הקרובים הוא ינסה לעודד את השחקנים לקראת המשך המאבקים בליגה.

קפטן הקבוצה אוהד כהן התייחס למשחק אמש: "בהחלט היה מביך, גם בתור אחד שעמד בצד, עדיין צריך לקחת דברים בפרופורציות, יש מקום להתנצל בפני האוהדים שלנו על העובדה שכשלנו במשחק והפסדנו לקבוצה שללא ספק פחות טובה מאיתנו.

"זו אמנם קלישאה, אבל אין ברירה, צריך כבר עכשיו לשכוח מהמשחק הזה ולהתרכז בשבת, יש לנו משימה מאוד קשה שהיא הצעד הראשון מבחינתנו במאבק על ההישארות בליגה. מעכשיו כל משחק יהיה קרב מתוך מלחמה גדולה מאוד בסיומה נצטרך להשאיר את הקבוצה בליגה".

קרדיט: דנה בהט one.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה