כדורגל: ראשל"צ חילצה תיקו 2 בעכו



הפועל עכו והפועל ראשל"צ נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי הערב (שבת) מרגלי ליאור ברטקובסקי בדקה ה-93 במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל באצטדיון טוטו עכו.

הפועל עכו והפועל ראשל"צ נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי הערב (שבת) מרגלי ליאור ברטקובסקי בדקה ה-93  במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל באצטדיון טוטו עכו.

אייל לחמן רשם את הבכורה שלו בקווים של ראשל"צ אחרי שעשה זאת בתחילת העונה כבר בהפועל רעננה ולאחר מכן במכבי פ"ת, אך יצא בתחושה ספק שמחה ספק עצובה, לאחר שקבוצתו הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק, אך סיימה רק בתיקו בסיומו של שיוויון דרמטי.

כבר בדקה השלישית עלתה עכו ליתרון, יובל שבתאי שלח כדור רוחב ולסטפן שצ'פוביץ' נותר רק לדחוק פנימה. שלוש דקות מאוחר יותר היה זה אלכסנדר דוידוב שמצא את שצ'פוביץ' לא מכוסה וזה כבר 0:2, איפה הגנת ראשל"צ?

ראשל"צ התאוששה, ובדקה ה-34 צימק ריף מסיקה בבעיטה חזקה מעשרים וחמישה מטרים לאחר בישול של אסי בלדוט. המארחים נעלמו והכתומים המשיכו ללחוץ במטרה להשיג את השער. בדקה ה-89 ראה שגיב כהן צהוב שני והורחק ועכו כנראה לא הייתה מוכנה להמשך.

בדקה ה-93 התקדם אסי בלדוט שהיה מהבולטים בראשל"צ ומצא את ברקובסקי ברחבה שבעט פנימה מעשרה מטרים ועשה צדק - 2:2 דרמטי בסיום. עבור עכו מדובר בתוצאת תיקו שנייה ברצף אחרי התיקו מול אשדוד בשבוע שעבר, ראשון רשמה משחק ליגה שני ברצף ללא הפסד לאחר הניצחון על בית"ר בשבוע שעבר, אך היא עדיין במקום הלפני אחרון.

קרדיט: עמוס קלס one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה