ניסן יחזקאל פוטר מראשל"צ, לחמן סיכם



לכל אולטימטום יש מחיר. ניסן יחזקאל כבר לא מאמן הפועל ראשל"צ. היום (א') נפגשו הבעלים רביב ספיר ורון חדד עם המאמן, והודיעו לו כי הוא פוטר מהקבוצה.

לכל אולטימטום יש מחיר. ניסן יחזקאל כבר לא מאמן הפועל ראשל"צ. היום (א') נפגשו הבעלים רביב ספיר ורון חדד עם המאמן, והודיעו לו כי הוא פוטר מהקבוצה. השיחה בין הצדדים היתה קשה, כשכל צד אמר את דבריו. הערב כבר נערכה פגישה בביתו של ספיר במושב גינתון עם אייל לחמן, שסיכם את תנאיו ולעונה עם אופציה לעונה נוספת והוא צפוי להיות היורש של יחזקאל.
 
לחמן, שהחל את קריירת האימון בהפועל ראשל"צ בעונת 1996/7, בעצם סוגר מעגל. לפני מספר דקות הסתיימה הפגישה שבה נכח גם חדד וסוכנו של לחמן, ירון גלעדי. כבר מחר צפוי לחמן להגיע לאימון הקבוצה ועל מנת שיוצג בפני השחקנים.

יחזקאל: "שילמתי את מחיר חוסר הניסיון שלי"

ניסן יחזקאל אמר אחרי שפוטר: "אני אוהב את הפועל ראשל"צ ולא תשמעו ממני אף מילה רעה על המועדון וגם לא על הבעלים. יכול להיות שאמרתי משהו שלא צריך לומר ואני מצטער על כך. שילמתי את מחיר חוסר הנסיון שלי. סיימתי את העבודה בצורה חברית עם חיבוקים ונשיקות ואני מאחל לקבוצה שתישאר בליגה".
 
הבעלים רביב ספיר: "גיליתי סבלנות רבה כלפי המאמן אבל אני לא סולח לניסן על מה שאמר. למרות זאת היתה ביננו פגישה חברית. לפעמים התבטאות אחת מיותרת מפילה מגדל שלם שעמד על כרעיים של תרנגולת".
 
רון חדד, הבעלים השני, הוסיף: "זה היה בילד אפ של מספר שבועות בקשר לניסן. זו היתה החלטה קשה מאד שקיבלנו אותה ביחד. חלק מהדברים הגיעו באופן בלתי צפוי, אבל סיימנו את הפרק עמו בצורה יפה ואנחנו מאחלים לניסן יחזקאל הצלחה".
 
הבעלים לא היו מוכנים לסלוח למאמן על כך שאתמול בשידור ישיר בטלויזיה בראיון לאחר המשחק הוא תקף את משלמי השכר שלו על חוסר מעשה מצידם בעניין חיזוק הקבוצה. ל-ynet ספורט נודע כי בכל מקרה, גם לאחר הניצחון וגם אם ניסן לא היה אומר את הדברים שאמר אתמול, התכוונו בקבוצה להביא מעליו מנג'ר מקצועי. בקבוצה לא היו מוכנים לעבור לסדר על התקרית וכבר אתמול בסיום הראיון התקבלה ההחלטה שעוכבה עד לפגישה בין הצדדים הערב. 

גורם בקבוצה אישר את הדברים: "לפני המשחק נאמר לניסן שבמקרה של הפסד או תיקו הוא יסיים את דרכו בקבוצה בכל מקרה ושגם אם הקבוצה תנצח, ימונה מעליו מנהל מקצועי. ניסן טעה בצורה קשה כשבשידור ישיר אמר את מה שאמר. לומר דברים כאלה על משלמי המשכורת שלך זה חמור".
 
קפטן הקבוצה, השוער אוהד כהן, אמר לאחר הפיטורים: "זה רגע לא נעים עבור כולנו. כמובן שזה לא מצב אידיאלי לקבוצה. כשמתחילים עונה מייחלים שכל הצוות המקצועי וכל השחקנים יסיימו את העונה ביחד עם הצלחות, אבל קרה מה שקרה. זה מצער עבורנו, אנחנו תקופה ארוכה עם ניסן והתרגלנו גם לאהוב אותו. יחד עם זאת אנחנו כדורגלנים מקצוענים ואין לנו ברירה אלא לשנס מותניים, ולנסות להשאיר את המועדון בליגת על".
 

יחזקאל אמנם העלה אשתקד את ראשון לציון בחזרה לליגת העל, אבל השנה הקבוצה תחת הדרכתו, הציגה את ההגנה החלשה בליגה

וספגה עד כה ב-23 מחזורים, 44 שערים. פרט לכך ראשון, שנמצאת מתחת לקו האדום, ניצחה רק ארבעה משחקי ליגה ועד לניצחון אמש על בית"ר ירושלים, הקבוצה השיגה ניצחון יחיד ב-20 משחקים.
 
בקבוצה מרוצים מחזרתו לכושר משחק של הבלם אלביס משיץ', אבל ינסו לבדוק בימים שנותרו אופציה לחיזוק החלק האחורי. הבלם האוקראיני אנדרי גרונצ'אר נחת בארץ וגם סטפן דיאק מקבוצת לה קורוניה ב' עשוי להגיע.

קרדיט: דוד נתן YNET

צילום: באדיבות אתר האינטרנט הרישמי של הקבוצה
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה