אליפות ישראל בחץ וקשת



בהמשך למסורת של השנים האחרונות, מארחת העיר ראשון לציון ומועדון קשתי מכבי ראשון את אליפות ישראל בחץ וקשת המתקיימת באולם גן נחום בתאריך 17.2.2012 משעות הבוקר עד 13:30 אחה"צ.

בהמשך למסורת של השנים האחרונות, מארחת העיר ראשון לציון ומועדון קשתי מכבי ראשון את אליפות ישראל בחץ וקשת  המתקיימת באולם גן נחום בתאריך 17.2.2012 משעות הבוקר עד 13:30 אחה"צ.

בתחרות ישתתפו כל מועדוני הקשתות בישראל, וכמובן נוער וקדטים כולל חברי קבוצת ילדי רמת אליהו, בני העדה האתיופית , - עתודת הנוער של מועדון ראשון לציון.

בתחרות יורים בקשתות אולימפיות, קשתות צייד, וקשתות מסורתיות. - גברים נשים ונוער.בתחרות ישתתפו אלופי ואלופות הארץ ובקרבות הגמר צפוי מתח והתמודדות על קוצה של נקודה.

משעה 10:00 ועד 12:30 נערכת תחרות בה יורים כל המשתתפים כ- 80 במספר , כדי להשיג תוצאת ניקוד גבוהה. לאחר מכן מתקיימים הפיינלים- תחרויות אחד על אחד בשיטת הנוק אאוט , בה המפסיד יוצא. בשעה 13:45 יחולקו הגביעים והמדליות למקומות הראשונים.
 
במהלך השנה מתקימות תחרויות רבות , התחרות הנוכחית היא לקראת סגירת עונת החורף והירי ל- 18 מטר לבול בגודל של מטבע שקל!!!

עונת הקייץ תכלול השנה הכנה לאליפות אירופה וכניסה להאימונים לקראת האולימפידה אם הקשת המוביל גיא מצקין- יצליח לעבור את הקריטריון.

הקשת המוביל בראשון לציון- דותן אלקולומברה יוצא השנה לאליפות אירופה לנוער, לייצג את ישראל. בעונת הקייץ יורים ל70- מטר ול -50 מטר- והאימונים מתקיימים באמפי-פארק ראשון לציון. יש תחרויות גם ל 90 מטר!
 
אליפויות ישראל, והתחרויות הבינלאומיוות בקשתות,  מתקיימות בראשון לציון, העיר שמקדמת את ספורט הקשתות ויוצרת את התנאים שדרושים לספורט יחודי זה.

ספורט הקשתות מתאים לכל אחד, גם נכי צהל משתתפים בתחרות. במועדון ראשון הספורטאי הצעיר בן 8 והמבוגר בן 82. כולם מוזמנים לצפות בתחרות ולהגיע למועדון לנסות ולהתנסות בירי בחץ וקשת.
 
איתן תגר -מנהל מועדון קשתי מכבי ראשון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה