כדורסל: נצחון 76:81 לראשון לציון בחוץ על הבקעה



מכבי ראשון לציון הגיעה הערב (ראשון) למרכז לידר בגני תקוה ויצאה משם עם 76:81 יפה על מ.כ הבקעה. רגע לפני המפגש ביניהן בגביע, בירנבוים וחבורתו המשיכו במומנטום הנפלא עם ניצחון יוקרתי -שלישי ברציפות בליגה

מכבי ראשון לציון הגיעה הערב (ראשון) למרכז לידר בגני תקוה ויצאה משם עם 76:81 יפה על מ.כ הבקעה. רגע לפני המפגש ביניהן בגביע, בירנבוים וחבורתו המשיכו במומנטום הנפלא עם ניצחון יוקרתי -שלישי ברציפות בליגה וחמישי בכל המסגרות. מי שהוביל את הקלעים הוא ג'ו קרופורד בערב נפלא של 29 נק', יוטר סייע עם 19 משלו. אצל הבקעה ניתן לציין את דילייני שסיים עם 20.

מהלך המשחק

הבקעה פתחה עם דילייני, ראשון פרימן, שמוליק ברנר, פרנק רובינסון ודיון דאוול. ראשל"צ פתחה עם ג'ו קרופורד, ניצן חנוכי, אדריאן יוטר, אור סולומון ודרווין קיצ'ן. אדריאן יוטר ואור סלומון סידרו לקבוצה מעיר היין יתרון 2:6 ושלשה של קרופורד קבעה 6:11. רובינסון צימק את הפער ל-3 בלבד אבל מהלך של סל ועבירה מצידו של קרופורד השאיר את בירנבוים במרווח ביטחון. דילייני עוד הספיק לרשום דאנק נפלא אבל חנוכי העניש בשלשה והקבוצות ירדו מהרבע ב-12:18.


בתחילת הרבע השני המארחת התקרבה בזכות הגנה טובה ומשחק ריצה אבל קרופרד המצוין השיב בנקודות בצד השני והיתרון נותר אצל הכתומים. שלשה של סקוורר הטריפה את הקהל המקומי והפער ירד רק לנקודה אחת בלבד. שלשה נוספת הפעם מכיוונו של גרינבוים קבעה מהפך, 22:24. כשנראה היה שהבקעה בורחת קרופורד צלף שלשה חשובה, במחצית 29:31 לראשון.

הבקעה פתחה טוב את הרבע השלישי לפחות בחלק ההתקפי ואחרי שלשה של דאוול צימקה את הפער לשתיים בלבד. יוטר השאיר את ראשל"צ בפלוס 4 וסל של עמית בן דוד קבע 33:39. זה הדליק את דאוול שקבר שתי שלשות ברציפות, 39:39. יוטר וחנוכי שמרו על יתרון קל לקבוצה מעיר היין ועם הבאזר של סיום הרבע ה-3, בן דוד קלע ליי אפ, 50:56. אז החל מבול שלשות בשני הצדדים כשקיצ'ן, קרופורד ופורת הפציצו מאחורי הקשת אבל הפער נותר עדיין סביב 6 נקודות לאורחים. דקה וחצי לסיום, פורת צימק ל-70:67 אבל קיצ'ן וקרופורד נשלחו לקו ולא החטיאו למרות שלשות של סקוורר. בסיום, 76:81 לראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה