מעמדו של יחזקאל התערער, עלול לסיים את דרכו



בהנהלה יקבלו החלטה ביומיים הקרובים לגבי ההמשך, כאשר מעמדו של המאמן ניסן יחזקאל התערער מאוד וייתכן שהוא לא ימשיך בקבוצה.

בהנהלת ראשל"צ, שהיתה מאופקת עד עכשיו, הביעו אכזבה רבה מההפסד. "במשחק כזה הפועל ראשל"צ אמורה להילחם על חייה בניגוד לבני יהודה שלא נלחמת על חייה", אמרו גורמים במועדון. בהנהלה יקבלו החלטה ביומיים הקרובים לגבי ההמשך, כאשר מעמדו של המאמן ניסן יחזקאלהתערער מאוד וייתכן שהוא לא ימשיך בקבוצה.

יחזקאל אמר לאחר ההפסד: ”הפסדנו שלוש נקודות מאוד יקרות. קשה לי להתראיין. על המעמד שלי צריך לשאול את הבעלים. אני שואב הרבה כח מהמחמאות שאנחנו מקבלים למרות שאנחנו לא צוברים נקודות. אני צריך להעביר לשחקנים שלי את האמונה שיש בי. אנחנו קבוצה חדשה בליגת העל ואנחנו משלמים מחיר כבד מאוד על חוסר הריכוז בהגנה, אבל כל מה שאני אגיד ישמש כתירוץ".

על ההחמצות של אובסינקוב אמר המאמן: "קשה מאוד להסביר את ההחמצות של איגור, הוא הגיע אלינו במהלך הפגרה וקשה להכניס שחקן לכושר משחק במהירות. הוא גולר והוא כבש הרבה שערים בנבחרת מולדובה ואני מאמין שהוא יתן לנו את התמורה כשהוא יחזור לכושר משחק. בלי אמונה שנישאר בליגה לא הייתי נשאר פה. הפערים בין הקבוצות קטנים, צריך לקחת דברים בפרופורציה, מי שמאמין ויש לו ביטחון יצליח. בסוף אני מאמין שנצא נשכרים".

צילום: באדיבות אתר האינטרנט הרישמי של הפועל ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה