כדורסל: חצי גמר הגביע: הבקעה - מכבי ראשון לציון



הקבוצה הכשרונית של אפי בירנבוים היא אחת הקבוצות שאתה ממש לא רוצה לפגוש במשחק נוק-אאוט. הכתומים הגיעו לגמר ב-2007 ואשתקד היו גם בפיינל פור של הליגה

הקבוצה הכשרונית של אפי בירנבוים היא אחת הקבוצות שאתה ממש לא רוצה לפגוש במשחק נוק-אאוט. הכתומים הגיעו לגמר ב-2007 ואשתקד היו גם בפיינל פור של הליגה, ועם חבורת הזרים התוססת שכוללת את באומן, קרופורד ויוטר, לאבי אשכנזי מצפה כאב ראש רציני.


הקבוצה מעיר היין, שהתגברה ברבע הגמר על משוכה קשה מאוד והדיחה את הפועל ת"א בהדר יוסף, משחקת כדורסל נהדר השנה, ובמשחק שנערך ביניהם בסיבוב הראשון, ידם של הכתומים היתה על העליונה. אשכנזי עצמו אמר לאתר ערוץ הספורט: "זו הגרלה שווה פחות או יותר. המשחק רק בעוד חודש ואנחנו קודם כל מתרכזים בליגה, אבל אני מאמין אפשר לנצח ולעבור. נקבל אינדיקציה כבר ביום ראשון".

כמו שאומר מאמן הבקעה, שתי הקבוצות יפגשו במחזור הליגה הקרוב, ויספקו לנו הצצה ראשונה למאזן הכוחות האמיתי ביניהם. עוזר המאמן של מכבי ראשל"צ, מתן חרוש סיכם: "מדובר בשתי קבוצות קשוחות. זה משחק אחד שבו הכל יכול לקרות ונעשה הכל כדי להיות מוכנים. עד עכשיו עשינו את המקסימום עם תקציב מינימום, ונקווה להמשיך הלאה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה