כדורגל: הפועל ממשיכה לאכזב 2:2 ביתי מול מכבי פ"ת



רק 300 צופים הטריחו עצמם במזג האוויר הסוער והגיעו למגרש. זה השתלם עבורם. מתוך ארבעת השערים שנכבשו באצטדיון הברפלד, שניים יהיו מועמדים לשער העונה. תהיו בטוחים.

תודו, לא הרבה ציפיות היו מהמפגש בין הפועל ראשון לציון למכבי פתח תקווה, שנגמר ב-2:2 דרמטי. מתוך ארבעת השערים שנכבשו באצטדיון הברפלד, שניים יהיו מועמדים לשער העונה. תהיו בטוחים.

רק 300 צופים הטריחו עצמם במזג האוויר הסוער והגיעו למגרש. זה השתלם עבורם. זה התחיל בדקה העשירית. טל בן חיים קיבל כדור במחצית המגרש, עבר שחקן אחד, שניים, שלושה, ארבעה (!!!) וכשנשאר לבד מול אבירן דלל הקפיץ מעליו באלגנטיות. שער נדיר של החלוץ הצעיר, שהוחלף בדקה ה-58 על ידי ציון צמח, חילוף שלא התקבל בהבנה אצל מקורבים רבים לקבוצה.

האורחת לא הסתפקה בשער ולחצה על הכתומים, שמצידם לא הירבו לצאת להתקפות. בדקה ה-45, סמוך לשריקת הסיום של המחצית הראשונה, גם אסי בלדוט הראה שהוא יודע לכבוש שערים מרהיבים. דייויד גומז הרים כדור לרחבה, הקשר הוותיק הכין את גופו, התרומם ובחצי מספרת נפלאה מצא את הרשת של לירן שטראובר. 1:1 בסיום המחצית.

בדקה ה-48, שלוש דקות בלבד מפתיחתה של המחצית השניה, גיא משפתי גרם לשער השני של המלאבסים. הבלם, שהיה אמור לפתוח כקשר אך בעקבות פציעה של דור לוי הוסט להגנה, איבד כדור כשהיה אחרון לוויקטור מרעי, שלבד מול השער החליט לפרגן לדני פרדה, שגלגל את השני של קבוצתו.

נגמר? ממש לא. בדקה ה-84, דייויד גומז, שבישל את השער הראשון, שלח כדור לעבר הרחבה, הגנת מכבי פ"ת כשלה להרחיקו, ברטקובסקי, שנכנס כמחליף, ניצל זאת כדי לבעוט את שער השוויון של הכתומים.

יחזקאל: "טוב שיריבתנו לתחתית לא ברחה, נישאר בליגה"

"יכלנו לנצח במשחק", אמר ניסן יחזקאל, "ברבע השעה האחרונה ישבנו למכבי פ"ת בתוך ה-16 ולא יצאנו. טוב שהיריבה לתחתית שלנו לא ברחה לנו. הסגל שלנו חסר מאוד, גם את דור הלוי איבדנו בחימום אבל זה בסדר, נתחזק ויהיה בסדר. אני מבטיח שנישאר בליגה".

קרדיט: דנה בהט one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה