גביע המדינה בכדורסל: ראשל"צ נגד הפועל ת"א היום



ראשון לציון מגיעה עם מומנטום מצוין אחרי הניצחון על הפועל ירושלים ביום ראשון ותרצה להמשיך אותו גם מול הפועל באולם בהדר יוסף.

"הפועל תל אביב זו קבוצה של ליגת העל ולפעמים אפילו יותר קל לה לשחק מול קבוצות בכירות ולא כאלה מהלאומית", כך אמר שחקנה של מכבי ראשון לציון עמית בן דוד, לקראת המפגש מול האדומים ברבע גמר גביע המדינה (חמישי, 19:00). ראשון לציון מגיעה עם מומנטום מצוין אחרי הניצחון על הפועל ירושלים ביום ראשון ותרצה להמשיך אותו גם מול הפועל באולם בהדר יוסף.

"מול הפועל תל אביב זה תמיד משחק פיקנטי, במיוחד בבית שלהם עם כל האווירה והטירוף שיש מסביבם", המשיך בן דוד, "אני מקווה שנדע ליהנות מזה כי אין את זה בכל מגרש בארץ וזו תהיה חוויה. אבל אנחנו חייבים להיות אגרסיביים בהגנה כי זה המפתח שלנו. בשלבים האלו מנצחים דרך ההגנה".

בן דוד הוותיק גם יודע כי העובדה כי מדובר במפגש אחד הופכת את העניין למסוכן הרבה יותר מבחינת הכתומים: זה משחק של נוקאאוט ואין אפשרות לתקן, זה בעצם כמו קרב על תואר.  בשלב הזה של אמצע העונה זה נותן הרבה אנרגיות. אנחנו 40 דקות ממעמד של חצי הגמר, שאני מאוד רוצה להיות בו".

הפורוורד ברנדון באומן ששבר את האגודל מתחיל להראות סימנים של חזרה לאימונים, אך השחקן עדיין לא יכול להתאמן עם כדור. למרות זאת הוא שומר על כושר עם הקבוצה. בראשון לציון עדיין לא מצליחים להביא זר במקומו ולא מן הנמנע שלא יוחתם מחליף עקב שוק שחקנים לא אטרקטיבי. "אם נביא שחקן זה יהיה רק מליגת הפיתוח, אבל שם צריך לשלם 30 אלף דולר רק כדי לשחרר את השחקן לאירופה וזה סכום לא קטן מעבר למשכורת של השחקן", אמרו במועדון.

כל הכרטיסים למשחק נחטפו

אחרי שהפועל ת"א הדיחה בשמינית הגמר את סגנית האלופה גלבוע/גליל, התכונה בקרב האוהדים האדומים גדולה וכבר הערב נודע כי כל הכרטיסים (1,350) למפגש עם הכתומים נמכרו וכי הקופות כלל לא ייפתחו. המשטרה ביקשה ממי שאין לו כרטיס שלא להגיע לאיזור האולם.

אשתקד הדיחה הפועל תל אביב שתי קבוצות מליגת העל וניצחון על ראשון לציון יהווה שחזור מדויק של ההישג של שרון אברהמי. כדי לעשות זאת ארז אדלשטיין יצטרך לקבל את יונתן שולדברנד, מתן נאור, קרטיס קלי ודמונטז סטיט בכושר שיא. מן העבר השני, אפי בירנבוים ושחקניו יקוו שלא ליפול קורב


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה