תיגרת אוהדים בנצחון מכבי ראשון לציון בשמינית הגביע



האירוע המרכזי במשחק הגביע בין מכבי ראשל"צ להפועל ירושלים התרחש ביציעים, כשסדרן הכה אוהדים עם דגל שנזרק לעברו ותגרה גדולה התפתחה במקום.

שלב שמינית גמר גביע המדינה יצא לדרך הערב (א'), כאשר מכבי ראשון לציוןהייתה חתומה על ההפתעה הראשונה עם ניצחון 72:82 על הפועל ירושלים המאכזבת. הירושלמים עוד הובילו במחצית הראשונה, אבל מחצית שניה נהדרת של הכתומים העניקה להם את הניצחון המוצדק.

האירוע החל כחמש דקות וחצי מהפסקת המחצית, אז החלו מספר אוהדים ירושלמים להתעמת עם הסדרנים שעמדו בסמוך אליהם. לאחר כמה שניות הכה אחד הסדרנים אוהד ירושלמי באמצעות דגל שנזרק לעברו, והדבר עורר מהומה אדירה כשהאוהדים מהבירה החלו להחליף מהלומות חריפות עם הסדרנים.

אנשי הנהלת הקבוצה לא נשארו אדישים להתפתחות, ובעוד המשחק משוחק שעטו לכיוון במטרה להרגיע את העניינים ולהפריד בין הגיצים. בולטת הייתה נוכחותו של יואב גליצנשטיין, מקורב להנהלה ואיש האבטחה לשעבר שנפגע באירוע זריקת החזיז במלחה, שעשה מאמצים רבים לעצור את התפרעות שני הצדדים. אנשי ירושלים באו בטענות קשות לאנשי האבטחה על גילוי האלימות מצידם.
 
מנגד, אחד מאנשי האבטחה שהיו מעורבים בתקרית, אמר: "זאת בושה וחרפה איך שהאוהדים האלו התייחסו אלינו. לפני המשחק הם ירקו עלינו ודקרו אותנו בדגלים שלהם והשפילו אותנו, הם לא תמימים כמו שהם מציגים את עצמם".

בקרב אנשי האבטחה הייתה מבוכה קלה כאשר אחד מהסדרנים איבד עשתונות והחל להכות אוהד בדגל שחור והורחק מהמקום. בחברת האבטחה "שי" מבטיחים לבדוק את אירועי המקרה ולהסיק מסקנות כדי למנוע הישנות מקרים אלו.

קרדיט: אביתר לנג YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה