כדורגל: ראשל"צ הפסידה 0:2 לקרית שמונה



המוליכה לא התקשתה מול הכתומים והמשיכה את העונה המצוינת שלה. אבוחצירא (17) ורוצ'ט (48) כבשו. 38 דק' לסולארי, אלקסלסי (82) הורחק

עירוני קרית שמונה חזרה לנצח עם 0:2 על הפועל ראשל"צ במשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגת העל. בזכות הניצחון, שמרה מוליכת הטבלה על מקומה בפער של 6 נקודות לפחות מאשדוד ומהפועל ת"א.

הכתומים יצאו צפונה מעודדים אחרי ה-2:4 על מכבי חיפה, אך לא ממש היוו יריבה לחבורה הנמרצת של רן בן שמעון, שלא ספגה כבר שישה משחקים.

17 דקות הספיקו למקומיים כדי למצוא את השער הראשון - שמעון אבוחצירא השתלט על כדור מחוץ לרחבה ושיגר אותו לרשת של אוהד כהן.

השחקנים בלבן הורידו הילוך ובעיקר העבירו את הזמן עד למחצית כשגם האורחים לא דואגים להנעים את זמנם של 1,200 הצופים שהגיעו לאצטדיון.

שלוש דקות לאחר ההפסקה הגיע השני מרגלי אדריאן רוצ'ט שדחק מקרוב את הריבאונד לבעיטה של אחמד עבד. הרכש של בן שמעון, דויד סולארי, נכנס בדקה ה-62 ולא הותיר רושם מיוחד. שמונה דקות לסיום, הורחק איתי אלקסלסי מראשל"צ אחרי כניסה מכוערת באדריאן רוצ'ט.

 

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מטוביץ', בראיין גרזיץ', רביד גזל (וואהיל מריסאת, 77'), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, אחמד עבד (דויד סולארי, 62') ושלומי אזולאי (עדי אלישע, 71').

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד (ליאור ברטוקובסקי, 55'), דור הלוי, גל ספיר, עמירן שקלים, איתי אלקסלסי, דודו אברהם (גיא משפתי, 88'), ריף מסיקה (אסף כהן, 71'), קובי מוסא, אסי בלדוט ודייויד גומז.

קרדיט: מערכת ONE 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה