כדורסל: 77:88 לראשון לציון על חולון



עבור הכתומים מדובר בניצחון שני ברציפות אחרי שבשבוע שעבר הם גברו על מכבי חיפה בזכות סל ניצחון של ג'ו קרופורד.

כיף לפתוח את הסיבוב השני בליגת לוטו עם ניצחון. תשאלו את שחקני מכבי ראשון לציוןוכן את אפי בירנבוים, שגברו 77:88 על הפועל חולון.

עבור הכתומים מדובר בניצחון שני ברציפות אחרי שבשבוע שעבר הם גברו על מכבי חיפה בזכות סל ניצחון של ג'ו קרופורד. כרמל בוכמן, שהצטרף לקבוצה השבוע מבני השרון/הרצליה, לא שותף.

הרבע הראשון היה צמוד מאוד והיתה תחושה כי המשחק יהיה צמוד עד לסיומו, אך אז החליטו המקומיים מראשל"צ לפתוח מבערים ורצו בדרך ליתרון מבטיח במשך כל הרבעים.

הפועל חולון ניסתה לעשות מאמצים כדי לחזור למשחק, אך דרווין קיצ'ן (הסטטיסטיקה המדהימה שלו רשומה בהמשך) לא הותיר לה שום סיכוי, למרות משחק טוב של מורן רוט.

במחזור הבא יפגשו הסגולים-צהובים את העולה החדשה, מ.כ. הבקעה בעוד שמכבי ראשל"צ תנוח במחזור הקרוב כשלאחריו תפגוש גם היא את חניכיו של אבי אשכנזי.

קלעו למכבי ראשל"צ: דרווין קיצ'ן 35 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ברנדון באומן, אדריאן אוטר ועמית בן דוד 12 כל אחד, ניצן חנוכי 9 וג'ו קרופורד 8.

קלעו להפועל חולון: טזמין מיצ'ל 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, רון לואיס 19, מורן רוט 16 ו-9 אסיסטים, בראיינט דנסטון 8, פטריק סאליבן 7 ושון דניאל 6.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה