כדורגל בראשון לציון מחפשים מועמדים לחיזוק



חלוץ מ.ס אשדוד נבו מזרחי מועמד להצטרף להפועל ראשון לציון. החלוץ גיאורגי אובסינקוב יגיע למבחנים בשבוע הבא.

חלוץ מ.ס אשדוד נבו מזרחי מועמד להצטרף להפועל ראשון לציון. שמו של השחקן עלה בשיחה שהתקיימה היום (שלישי) בין בעלי שתי הקבוצות, רביב ספיר וג'קי בן זקן. כזכור, ראשל"צ כבר סיכמה עם שחקן אחר של אשדוד, משה בן לולו, אולם כרגע האשדודים מעדיפים למכור אותו ולא להשאילו ולכן העסקה תקועה.

החלוץ גיאורגי אובסינקוב יגיע למבחנים בשבוע הבא. כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, המולדבי בן ה-26 ינחת בתחילת השבוע הבא, ויהיה השני שיחל בהתרשמות לאחר הנבחן הלטבי ששוחרר. במקביל ימשיכו בראשון לציון לחפש מועמדים לחיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר.

הפועל ראשון לציון, שלא ניצחה כבר 15 משחקים ברציפות, מאז המחזור השני של ליגת העל, תתארח מחר אצל מכבי תל אביב ותנסה להפתיע עם 3 נקודות חשובות במאבק התחתית. "אנחנו מגיעים לבלומפילד אחרי שחזרנו לשחק טוב בתקופה האחרונה, למרות שזה לא בא לידי ביטוי בתוצאות", אמר שחקן הקבוצה דור הלוי.

"אולי נראה שמכבי לא במומנטום, אבל אצלה בבית היא עדיין קבוצה מסוכנת", הוסיף הלוי, "ננסה להפתיע כדי לקחת 3 נקודות. זו הרגשה לא נעימה לא לנצח כל כך הרבה זמן, אבל כל עוד התחתית לא בורחת ניצחון אחד יכול להוציא אותנו לדרך חדשה".

המאמן ניסן יחזקאל יפתח עם ריף מסיקה, כאשר בקישור הוא עדיין מתלבט בין הילאל מוסא וליאור ברטקובסקי, שמגלה יכולת טובה בתקופה האחרונה. באסיפת השחקנים הקרין יחזקאל קטע מהמשחק של מכבי תל אביב מול אשדוד ואמר לחניכיו: "אם נלחץ את מובילי הכדור של מכבי כמו אשדוד, נוכל להפתיע אותם ולנצח את המשחק".

הרכב משוער: אוהד כהן; גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים; ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, ריף מסיקה, הילאל מוסא (ליאור ברטקובסקי), אסי בלדוט; דיויד גומז.

קרדיט: זיו אברג'יל sport5


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה