כדורסל: 74:76 לחבורה של בירנבוים על חיפה



אחרי הפסדים דרמטיים למכבי תל אביב והפועל ירושלים מכבי ראשון לציון יכולה סוף סוף לחייך. החבורה של אפי בירנבוים פגשה את מכבי חיפה לקרב בין שתי קבוצות שמשוועות לניצחון

אחרי הפסדים דרמטיים למכבי תל אביב והפועל ירושלים מכבי ראשון לציון יכולה סוף סוף לחייך. החבורה של אפי בירנבוים פגשה את מכבי חיפה לקרב בין שתי קבוצות שמשוועות לניצחון ובסיומו הצליחה לצאת עם ידה על העליונה אחרי 74:76 דרמטי ביותר בבית מכבי בעיר, עם של ניצחון של ג'ו קרופורד, שלוש שניות לסיום.
גיבור הערב, ג'ו קרופורד, שגם סיים כמצטיין עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים במשחק היה מאושר בסיום: "ידעתי שאני צריך לקחת את הזריקה האחרונה. רציתי לעשות מהלך טוב וזה הלך לי. היינו טובים יותר היום והגיע לנו לנצח, ובניגוד לשבועות האחרונים, נשארנו רגועים גם כשהיה צמוד".

פרט לקרופורד, כל הזרים של אפי בירנבוים היו מצויינים וקלעו בדאבל פיגרס. אבל אליה וקוץ בה במקרה הזה: אפי קיבל רק 2 נקודות מהספסל ו-10 נקודות מהישראלים. נתון איתו הוא לא יוכל להתמודד מול קבוצות חזקות יותר.

חיפה? היא רושמת הפסד חמישי ברציפות, ותודה למנהלת הליגה שהחליטה שאין יורדות העונה. נחיתות עצומה מתחת לסלים (23 ריבאונדים מול 39 של ראשל"צ) נתנה לחבורה של אפי הזדמנויות שניות למכביר בעיקר במחצית השנייה. עוד לפני פתיחת המשחק אירע אירוע די מוזר, על גבול המכוער, בקהל האוהדים הכתומים, כאשר במהלך שירת התקווה החלו מספר צופים להתקוטט.

קלעו לראשל"צ: ג'ו קרופורד ודארווין קיצ'ן 18 כ"א, אדריאן יוטר 16 (12 ריבאונדים), ברנדון באומן 14, ניצן חנוכי 8, עמית בן דוד 2. קלעו לחיפה: קרלוס פאוול 18, טיילר ווילקרסון 17, סילבן לנדסברג 15, אבי בן 12, קינטל וודס 5, טמיר אריאלי 4, ג'רמיין ג'קסון 3.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה