כדורגל: מאמץ קבוצתי להתחזק



הכתומים ינצלו את ינואר בכדי להתחזק משמעותית, בבלם ובשני חלוצים ולצאת לדרך חדשה. המטרה של חניכיו של ניסן יחזקאל להתחיל לצבור נקודות ולהשתחרר במהרה מכבלי התחתית.

הפועל ראשל"צ, הנמצאת במקום לפני האחרון בטבלה, עדיין אופטימית. למרות שלאורך זמן רב לא השיגו את הניצחון המיוחל, הכתומים ינצלו את ינואר בכדי להתחזק משמעותית, בבלם ובשני חלוצים ולצאת לדרך חדשה. המטרה של חניכיו של ניסן יחזקאל להתחיל לצבור נקודות ולהשתחרר במהרה מכבלי התחתית.

כבר בתחילת השבוע צפוי לנחות למבחנים חלוץ נבחרת מולדובה, גאורגי אובסינקוב בן ה-26 שהופיע 13 פעמים במדי נבחרת מולדובה וכבש 2 שערים. החלוץ, שמתנשא לגובה 1.80, שייך לאולימפיה באלטי מאז שנת 2006, לאחר שבתחילת הדרך שיחק בלוקמוטיב באלטי ובפלורשטי. בעונה שעברה היה אובסינקוב מושאל לקראקוביה קראקוב הפולנית. 

כמו כן, בקבוצה מקווים שהמשא ומתן עם החלוץ, משה בן לולו יסגר במהרה והוא יצטרף לקבוצה. הקשר ההולנדי, כריסטופר אנטוניו, שוחרר ואילו הבלם הלטבי, איגורס סאבשנקובס, עדיין נבחן בקבוצה ובתחילת השבוע תתקבל החלטה האם לצרפו.

מאמן הקבוצה, ניסן יחזקאל התייחס לתקופה הקשה: "ברגעים כאלה לא מדברים יותר מדי צריך לעבוד, לשים את כל הדברים בצד. הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו הוא שצריך להביא את הניצחון בכל הכוח".

על היריבה במחזור הקרוב, הפועל ניר רמת השרון, אמר יחזקאל: "אנחנו מקבלים את אחת הקבוצות במומנטום הכי טוב, קבוצה חזקה מאוד לדעתי הפתעת העונה עד עכשיו. אנחנו מתכוננים למשחק הזה בצורה שחייבים לנצח, לא משנה מי היריבה".

לשאלה האם ישנו חשש למעמדו, אמר המאמן: "אף פעם לא חששתי למעמדי, לא בתקופה הרעה בעונה קודמת ולא בתקופה הרעה עכשיו. אף פעם לא שמעתי את המילה פיטורים מעל הראש שלי. נהפוך הוא אני יושב עם ההנהלה ומשוחח איתם כל הזמן ולא דיברו איתי על זה ולא רמזו על זה".   

קרדיט:דנה בהט one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה