כדורסל: הפסד למכבי ראשל"צ 87-88 מול הפועל ירושלים



הכתומים של בירנבוים הפסידו שבוע שני ברציפות בנקודה אחת בלבד. בירנבוים : "זה כואב באותו שבוע להפסיד באחד הבדל גם למכבי וגם לירושלים.

לאחר ההדחה המוקדמת והכואבת מאירופה, הפועל ירושלים הגיעה למשחק הבית נגד ראשון לציון עם מטרה אחת: לשרוד. האדומים, שהחתימו בסוף השבוע את הגארד דמיטרי מקיימי, היו רחוקים מלהרשים (שוב ללא כדיר שסופסל) אבל הצליחו להתרומם ולגרד ניצחון דחוק,87-88.

דווקא גוני יזרעאלי, שנשחק בשבוע האחרון מאז פציעתו של נעימי, היה גיבור המשחק ושלט לחלוטין מהקו האחורי, למרות פיגור גדול לאורך רוב שלבי המשחק. לצידו כיכבו אורי קוקיה ומשה מזרחי שסוף סוף קיבלו את הצ'אנס, וגם החזירו עם משחק לחימה ושורה סטטיסטית נאה. בצד השני עסקו בעיקר בביקורת כלפי השופטים בעקבות שתי עבירות טכניות שנשרקו לספסל הכתום בחצי הראשון.

שלושה איבודי כדור מהירים של ירושלים עם פתיחת המשחק, גרמו למתפרצות קלות שהעלו את ראשון ליתרון 9-15. ירושלים עוד הצליחה להשוות, אבל מטח שלשות של באומן, קרופורד וחנוכי קבע 23-31 לכתומים בסוף הרבע הראשון. אפי בירנבוים והספסל שלו ספגו שתי עבירות טכניות רצופות, וירושלים ניצלה את הסיטואציה ורצה 0-11 בדרך לשוויון 34-34. משה מזרחי עם 5 נקודות רצופות המשיך במומנטום והוריד את ירושלים ליתרון 48-52 במחצית.

ראשון פתחה בסערה עם ריצת 0-11, אבל שלשה של יזרעאלי קבעה 60-62 לאדומים. דרווין קיצ'ן שלא הרשים בחצי הראשון לקח אחריות בסוף הרבע וקבע את תוצאת הרבע השלישי, 72-67 לראשון. הכתומים הצליחו להוביל ב-8 נקודות במהלך הרבע הרביעי, אך כניסתו למגרש של אורי קוקיה ושלשה גדולה של גוני יזרעאלי בשניות הסיום הובילה את ירושלים לניצחון דחוק ולא מרשים, 88-87.

אפי בירנבוים המאמן המפסיד אמר כי "זה כואב באותו שבוע להפסיד באחד הבדל גם למכבי וגם לירושלים. הליגה הזו יותר דומה למרתון, ואנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית ולהביא ניצחונות. אנחנו מסתכלים למעלה, אבל משחקים מהסוג האלה פוגעים בנו במיוחד לאור העובדה שהיה לנו סיכוי לנצח".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה