כדורסל: ראשל"צ הפסידה למכבי ת"א בשניות הסיום



1.3 שניות. זה מה שהפריד ממכבי ראשל"צ ואפי בירנבוים מניצחון ביתי יקר על האלופה מכבי תל אביב.

1.3 שניות. זה מה שהפריד ממכבי ראשל"צ ואפי בירנבוים מניצחון ביתי יקר על האלופה מכבי תל אביב. אולם אז הגיע דווין סמית', שלקח את האחריות וקלע סל ניצחון דרמטי, שנתן 75:76 לדייויד בלאט ולצהובים במסגרת המשחק שנעל את המחזור התשיעי בליגת לוטו. מספיק בקושי: סל של דווין סמית', 1.3 שניות לסיום נתן 75:76 למכבי ת"א בראשל"צ

"אנחנו קבוצה שעובדת חזק מאוד", אמר המאמן אפי בירנבוים בסיום המשחק, "הדבר שהכי חשוב לי הוא איך להרים את הבחורים כי המשחק כבר היה אצלם ביד. היינו קרובים להיות בצד השמח, אך זה הספורט. הליגה עוד ארוכה ואנחנו חייבים להמשיך ולתפקד כקבוצה".

ניצן חנוכי, שקלע 4 נקודות לראשל"צ, הסתכל כבר הלאה. "יש לנו בשבת משחק מול הפועל ירושלים ולכן חשוב שנמשיך לעבוד קשה", אמר הרכז. "דיברנו כל השבוע על כך שאנחנו צריכים להישאר קרובים אליהם ובכדור האחרון זה יכול היה ללכת לכאן או לכאן. בליגה הזו אין משחקים קלים וצריך להיערך כל פעם מחדש. אנחנו גם חייבים לקום מהפסדים כואבים, אסור להתעסק בהפסד הזה יותר מדי ולתת לו להשפיע".

אחרי שני ניצחונות רצופים, ספגה מכבי ראשון לציון את הפסדה השמיני העונה וביום שבת היא תתארח במלחה אצל הפועל ירושלים, שתגיע למשחק אחרי ההפסד להפועל חולון והמהומות באולם הפחים. הסיבוב הראשון יינעל בעוד שבועיים במשחק מול מכבי חיפה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה