כדורסל: מכבי ת"א מגיע לראשל"צ- הערב



המחזור התשיעי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (19:35, 5+ לייב).

המחזור התשיעי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק משיפולי הצמרת אחרי שני ניצחונות רצופים, ובהרגשה שניתן לרשום הפתעה מול הצהובים. מנגד מכבי תל אביב רשמה סוף שבוע סיוטי עם שני הפסדים, ביורוליג לריאל מדריד, ובליגה האדריאטית לק.ק. זאגרב, כשהפסד נוסף עלול לעלות סימנים של משבר.

היסטוריה ומספרים:

- ניצחון הבית האחרון של ראשון לציון על מכבי תל אביב הושג בעונת 2005/6, 70:81.

- מאז אותו ניצחון ניצחה מכבי תל אביב את ראשון לציון ב-14 מפגשים האחרונים בין הקבוצות, הרצף הארוך ביותר של הצהובים על קבוצה בליגת העל כיום.

- מכבי תל אביב היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגת העל, עם 86.3 נקודות למשחק, מנגד מכבי ראשון לציון היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה עם 74.1 נקודות בממוצע למשחק לקבוצה היריבה.

- ראשון לציון מחזיקה שני שחקנים בחמישייה הראשונה בליגה במדד הממוצע (אדריאן יוטר וברנדון באומן) ואילו השחקן הבכיר של מכבי תל אביב ממוקם רק במקום ה-26 (ליאור אליהו).

הכנות ושאר ירקות:

מכבי ראשון לציון:

הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, ובהרגשה שניתן לשחזר את העונה שעברה ולהצמד לצמרת הגבוהה כבר מהחלק הראשון של העונה. בראשון לציון מעודדים מאוד מהיכולת שמציג ג'ו קרופורד, השחקן שכבר סומן בתחילת העונה כסוג של אכזבה ואף היה מועמד לשחרור, כשבשבועות האחרונים לוקח קרופורד על עצמו את המשחק ברגעים המכריעים ומוביל את ראשון לציון לניצחונות על ברק נתניה ומכבי אשדוד.

בראשון לציון התעקשו במהלך כל השבוע לא להתייחס למועמדותו של אורי קוקיה, שעל פי פרסומים אמור לעזוב את הפועל ירושלים במהלך השבוע ולהצטרף לכתומים. במידה וקוקיה יצטרף הוא יחליף בסגל את עמית תמיר ששוחרר לפני כשבועיים.

מכבי תל אביב:

סוף שבוע קשה מאוד עבר על הקבוצה של דיוויד בלאט. מכבי תל אביב פתחה את מסע משחקי החוץ שלה עם הפסד לריאל מדריד ביורוליג, שקבע שהקבוצה לא תסיים ככל הנראה את משחקי הבית המוקדם ביורוליג במקום הראשון, והמשיכה עם הפסד בכורה באדריאטית לק.ק זאגרב. הצהובים נחתו היום בישראל, וערכו אימון לקראת ראשון לציון בידיעה שהפסד נוסף, הפעם במסגרת הליגה, עלול לגרום לסוג של משבר.

הצוות המקצועי, שמחפש חיזוק בעמדת הרכז בשבועיים האחרונים מאז שג'ורדן פארמר עזב, החליט לא לרשום למשחק את סופוקליס שחורציאניטיס, שבוע שלישי ברציפות, ואת תיאו פפאלוקאס, שבוע שני ברציפות. מי שכן יירשמו הם דווין סמית', קית' לנגפורד, שון ג'יימס וריצ'ארד הנדריקס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה