כדוריד: לפני הדרבי הגדול פורק איגוד השופטים



החלטה דרמטית ומרחיקת לכת התקבלה הערב (ראשון) בישיבת ההנהלה של איגוד הכדוריד: איגוד השופטים יפורק. ביום שני ייערך הדרבי של ראשון לציון. על פי התכנון, אמורים לנהל אותו שופטים מחו"ל.

החלטה דרמטית ומרחיקת לכת התקבלה הערב (ראשון) בישיבת ההנהלה של איגוד הכדוריד:  איגוד השופטים יפורק. קביעה זו באה לאחר שבאמצע השבוע שעבר, כזכור, הכריזו שופטי ליגת העל בכדוריד על שביתה והובאו מחליפים מחו"ל שינהלו את המשחקים במקומם.

"לאור החלטת שופטי הכדוריד להפסיק לנהל משחקים ולהביא להפסקת פעילותו של האיגוד אליו הם משתייכים, החלטנו לפרק אותו ולהקים מאגר שופטים חלופי", כך לפי ההודעה הרשמית שיצאה לתקשורת.

 "לא נעצור את הליגה", ענו בארגון שמנהל את הענף לשאלת העתיד, "אנחנו לא רואים טעם למו"מ מול השופטים הישראלים. אם יהיה צורך בכך, שופטים זרים נוספים יגיעו לארץ, לאחר שישיגו את אשרות העבודה המתאימות".
לאתר ערוץ הספורט נודע כי ראש צוות המשא ומתן מטעם איגוד הכדוריד, יוסי גבע, כלל לא מתכוון ליישב את הסכסוך מול השובתים. כמו כן, ישנם מספר שופטים שעשויים לבצע פרסה ולחזור למגרשים על פי הסכם השכר הקיבוצי, שנחתם לפני שהחליטו השופטים להפסיק את פעילותם. מול אלו שיחזרו, יתחיל האיגוד במשא ומתן פרטני בו הם צפויים לקבל שיפור קל בתנאים אותם קיבלו לפני השביתה המדוברת.

אז מה יקרה עכשיו? עם ההחלטה על הפירוק, יצא דובר האיגוד בקריאה נרגשת: "אנחנו פונים לכל מי שהכדוריד יקר לליבו והחפץ בכך, להצטרף למאגר השופטים החדש. במקביל, החליטה הנהלת האיגוד לפעול לפתיחת קורסי שיפוט על מנת לעבות את מאגר השופטים הקיים מתוך רצון לבנות תשתית רחבה ואיכותית לשנים הבאות".

כידוע, ביום שני ייערך הדרבי של ראשון לציון. על פי התכנון, אמורים לנהל אותו שופטים מחו"ל לאחר שמוקדם יותר הצליח האיגוד להשיג את אשרות העבודה המתאימות מול רשות ההגירה ומנהל האוכלוסין.

קרדיט:אסף אקרמן sport5.co.il
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה