הקרב על חצי גמר ליגת אורביט לתיכונים



ליגת אורביט תיכונים: ב-14:15 תנסה ראשל"צ להפוך את ה-76:60 ממשחק החוץ ולהדיח את עמק החולה. שידור בערוץ ONE, ערוץ 50 וב-ONE TV LIVE


שלבי ההכרעה של ליגת "אורביט" תיכונים יימשכו מחר (חמישי) עם מפגשי הגומלין בשלב רבע הגמר, כשהמשחק המרכזי יספק לנו קרב חם בין הגימנסיה הריאלית ראשון לציון לבין האלופה, עמק החולה, על הכרטיס לחצי הגמר.

המשחק ישודר בשידור חי בשעה 14:15 בערוץ ONE, ערוץ 50 וכן בערוץ 514 בהוט (HD) וב-ONE TV LIVE.

המשחק הראשון בין הקבוצות, שהתקיים בשבוע שעבר, היה מותח וצמוד לכל אורכו אך בסופו הצליחה האלופה לברוח בדרך ל-60:76 בסיום. חניכיו של זיו ברתנא יאלצו להסתדר ללא הגארד-פורוורד הדומיננטי רועי עמור, שעבר ניתוח תוספתן ונעדר מהפרקט מזה שני משחקים.

ראשל"צ, שבשלב שמינית הגמר ניצחה בהארכה את ויצ"ו נהלל בתום משחק מרתק, תישען בעיקר על הפורווד הבולט יניב סולומון, המסומן כאחד מהכשרונות העולים של הכדורסל הישראלי.

מאמן ראשל"צ, נדב זילברשטיין, התייחס למפגש המותח ואמר: "יש דריכות גדולה מאוד והתרגשות חיובית לקראת המשחק. ההפרש של המשחק הראשון מרמה כי הוא נוצר בשלוש הדקות האחרונות משטויות שעשינו. עבדנו מאד קשה השבוע הן הגנתית והן התקפית ואני מקווה שזה ישתלם. אם לא נעלה שלב זו תהיה אכזבה מאוד גדולה עבורנו ועבור בית הספר, שהשנה כמו תמיד שואף להכי טוב והכי גבוה".

משחקים נוספים ברבע הגמר: רוטברג רמת השרון - עירוני ד' ת"א (80:92 לרוטברג במשחק הראשון), בליך רמת גן - היובל הרצליה (53:63 ליובל במשחק הראשון), הריאלי העברי חיפה - מטרו-ווסט רעננה (58:70 למטרו-ווסט במשחק הראשון).

קרדיט: שירי אלג'ם one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה