כדורסל: נצחון חוץ חשוב למכבי ראשון לציון



ג'ו קרופורד, ברנדון באומן ודרווין קיצ'ן השתלטו על המשחק, סידרו מהפך והביאו ניצחון שני רצוף לבירנבוים, 69:76.

שיתוף הפעולה בין מאיר טפירו לאלכס טיוס וג'וש דאנקן עבד נהדר ואשדוד כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי, אולם במחצית השניה הם פשוט נעלמו. ג'ו קרופורד, ברנדון באומן ודרווין קיצ'ן השתלטו על המשחק, סידרו מהפך והביאו ניצחון שני רצוף לבירנבוים, 69:76.

חלוקת הנקודות בראשל"צ לא הייתה מאוזנת. ג'ו קרופורד הצטיין עם 23 נקודות. קיצ'ן הוסיף 20, ברנדון באומן 18 ואדריאן יוטר 8. הישראלים של בירנבוים לא היו פקטור והסתפקו ב-7 נק' בלבד. 6 של עמית בן דוד ונקודה של חנוכי, שמסר תשעה אסיסטים.

"לפני המשחק דיברנו שאנחנו צריכים לשמור אותם על 70 נקודות וזה היה המפתח לניצחון", אמר אפי בירנבוים בסיום. "השחקנים הראו לב גדול ונתנו הגנה נהדרת". ג'ו קרופורד, שנבחר לשחקן המצטיין, הוסיף: "השחקנים עזרו לי הערב להביא את היכולות שלי ואני שמח שניצחנו. המטרה עכשיו היא להגיע מוכנים למשחק מול מכבי ת"א. אני שמח שיש לי צ'אנס לשחק נגדה".

"הטעות שלנו הייתה שבמחצית הובלנו רק ב-9, כי זה ההפרש היה צריך להיות גדול יותר", אמר מאמן אשדוד עופר ברקוביץ'. "אני לא יודע לומר מה קרה לנו, פשוט נתקענו גם בהתקפה וגם בהגנה. נכנסנו למומנטום שלילי וזה משפיע. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להפוך את זה". על מעמדו בקבוצה אמר: "אני כאן לטוב ולרע. לא אחראי רק על ההצלחות אלא גם על ההפסדים. יש כאן שחקני כדורסל טובים שעובדים קשה כל השבוע וזה ישתחרר בהמשך. כרגע אנחנו קצת לחוצים וזה בא לידי ביטוי במשחק שלנו"

ג'וש דאנקן הוליך את קלעי אשדוד עם 16 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. מאיר טפירו לא היה רחוק מטריפל דאבל וסיים עם 15 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. עוד קלעו לאשדוד: אלכס טיוס 14, ג'וש קרטר 9, אנטון שוטבין 8, ראמל בראדלי 3 ודניאל גור אריה 2.

מהלך המשחק

מאיר טפירו פתח את המשחק בצורה נהדרת. ב-14:15 לאשדוד, קלע הקפטן שתי נקודות ופתח ריצה של 2:13 בדרך ל-16:28 במהלך הרבע השני. מנגד, בצד של בירנבוים בלט חוסר הריכוז של הכתומים שרק בשבוע שעבר גברו על ברק נתניה.

ג'ו קרופורד הקטין ל-28:22, אך אלכס טיוס ודרור חג'ג' החזירו את עופר ברקוביץ' ליתרון דו ספרתי (27:37). במחצית 31:40 לאשדוד. השם הבולט במחצית הראשונה הוא אנטון שוטבין, שקלע 8 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה. ברנדון באומן התחמם ברבע השלישי, קלע 6 נקודות ודאג למהפך בפתיחת הרבע השלישי (48:52). אשדוד עוד הוליכה 54:56 בתום הרבע השלישי, אך הכתומים רצו 2:9 בפתיחת הרבע האחרון ועלו ל-58:63 אחרי שלשה של קרופורד. דרווין קיצ'ן וקרופורד המשיכו לקלוע מכל מצב, הריצו את האורחים ל-13:22 וסגרו את הסיפור על 69:76 לראשל"צ על אשדוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה