כדורגל: הפסד 2:1 לראשל"צ באשדוד



ראשון לציון לא ניצחה מאז המחזור השני וגם שמעה בשורות רעות מאוד מבאר שבע שניצחה וקירבה את הכתומים לקו האדום.

אשדוד גברה הערב (שבת) 1:2 על הפועל ראשון לציון והתבססה במקום השלישי בטבלה עם ניצחון רביעי ברציפות וחמישי בשבעת המשחקים האחרונים. צמד החלוצים הלוהט עידן שריקי ורוג'רס קולה הכניעו את אוהד כהן במחצית השנייה וסיבכו מאוד את האורחת. ראשון לציון לא ניצחה מאז המחזור השני וגם שמעה בשורות רעות מאוד מבאר שבע שניצחה וקירבה את הכתומים לקו האדום.

אשדוד הייתה טובה יותר בפתיחה כאשר רביבו (20) ושריקי (27) איימו על שערו של אוהד כהן, אך לא מצאו את המסגרת ובסופו של דבר מחצית ראשונה חלשה הסתיימה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה עם החמצה גדולה של גומז האורח ומנגד, קינדה, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, פרץ מימין בדקה ה-51 ובישל נהדר לשריקי. 0:1 לאשדוד. דקה עברה וטובול החמיץ ברשלנות מקרוב לאחר הכנה של קולה. השני הגיע בדקה ה-70. רביבו הגביה כדור חופשי וקולה נגח במדויק לרשת. 0:2. ריף מסיקה רק צימק בבעיטה ממרחק בתוספת הזמן.


מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול (גדי קינדה, 46), דוד רביבו, עידן שריקי (חאתם עבד אל חמיד, 81), רוג'רס קולה (סמואל יבואה, 85).

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, דור הלוי, דודו אברהם (גיא משפתי, 75), ליאור ברטקובסקי (הילאל מוסא, 56), אסי בלדוט, דיוויד גומז, ינון ברדה (ריף מסיקה, 67).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה