כדוריד: מכבי ראשל"צ עברה שלב לשמינית גמר ה-EHF



הצהובים השלימו את המשימה וניצחו ביותר מ-4 שערים בדרך לשמינית גמר ה-EHF. שיקלושי הצטיין. מאור: "רוצה הגרלה נוחה". גם מכבי ת"א עלתה שלב

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (שבת) לשמינית גמר גביע ה-EHF עם ניצחון 29:35 מול קראסנודר הרוסית.

לאחר ההפסד 27:23 בקראסנודר, ידעו במועדון מעיר היין כי מעבר לניצחון בארבעה שערים, יש צורך בהגנה טובה אשר תמנע הסתבכות עם שערי חוץ. הרוסים הגיעו לישראל עם סגל של 14 שחקנים בלבד כאשר במסגרות האירופיות ניתן לרשום בטופס המשחק כ-16 שחקנים.

בפתיחה, נראה יוליאן סטראט חלש וכבר כעבור שמונה הוחלף באלדר שיקלושי. בדקה ה-11 החלה ההגנה הצהובה להתייצב ומכבי עלתה ליתרון 6:8. בדקה ה-20, השיגו שחקניו של גלעד מאור לראשונה את ההפרש הנדרש, 9:13, בזכות יכולת נפלאה של אלדר שיקלושי וגל אברהם. עד ההפסקה הצליח גלעד מאור לשמור על המומנטום ועל הפער ובמחצית הוליכו הצהובים כחולים 13:17.

כבשו למכבי ראשון לציון: פיליפ מריאן - 7, גל אברהם ויוהן רושקה - 6 כ"א, אריאל רוזנטל - 5 , יואב נאמן - 4, חן בירנבאום - 3, עופר לוזון - 2, ברק פריד ואמיר לנגליב הוסיפו שער בודד כל אחד.

הגרלת שמינית גמר גביע ה-EHF תערך ביום שלישי. החל משלב זה, ההגרלה הינה פתוחה ללא מדורגות ובלתי מדורגות.

מאמנה של מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, סיפר: "קשה להתחבר בכל שנה מחדש. היתה נפילה לאחר הצ'מפיונס. לאחר ההפסד המאכזב בכפור הרוסי העדפתי להסתכל על המשחק היום. עשינו התאמות ורצינו להיות מושלמים כולם - שחקנים ואני. אם לא היינו משחקים טוב מול קראסנודר, היינו יכולים להפסיד בעשר הפרש. כבוד גדול להגיע בפעם השניה לשלב זה בשלוש שנים אולם בשונה מפעם, אני רוצה הגרלה נוחה".

לגבי הקבל הביתי והשקט הוסיף: "הקהל חייב להתבגר וראו שבשקט שלו בעשר הדקות האחרונות, השופטים הקשו עלינו".

מרכז הצהובים, אריאל רוזנטל: "אם אני אגיד שאדע מי כבש כמה, אשקר. היה משחק הירואי של כולם. אני ואמיר לנגליב ניהלנו את המשחק בצורה מושלמת. במחצית אמרתי לכולם בואו ננצח את המחצית השניה באחד הפרש וניצחנו בשניים. עכשיו, אנחנו רוצים רבע גמר".

הערב הנהדר של הכדוריד הישראלי נמשך, ואחרי ההעפלה של מכבי ראשל"צ לשמינית גמר גביע האיגוד האירופי, מכבי ת"א הביסה 23:32 את אנקרהספור הטורקית והעפילה לשלב שמינית גמר גביע האתגר האירופי.

קרדיט: דין אלמס one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה