כדורסל: עמית תמיר לא ימשיך בראשל"צ



עמית תמיר סיים את חוזהו ולא ימשיך במכבי ראשון לציון, אליה הגיע בקיץ האחרון. הכתומים של אפי בירנבוים היו התחנה השישית בליגה המקומית של הסנטר, ששיחק גם בליגת המכללות בארצות הברית.

עמית תמיר סיים את חוזהו ולא ימשיך במכבי ראשון לציון, אליה הגיע בקיץ האחרון. הכתומים של אפי בירנבוים היו התחנה השישית בליגה המקומית של הסנטר, ששיחק גם בליגת המכללות בארצות הברית. תמיר בן ה-32 שותף בארבעה משחקי ליגה בלבד העונה במדי ראשון לציון והספיק לרשום 1.3 נקודות וריבאונד אחד ב-5.8 דקות בממוצע למשחק.

הסנטר (2.08 מ'), שגדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, הצטרף לקבוצה הבוגרת במלחה בעונת 1999/2000. לאחר תקופה בארצות הברית חזר לשחק בגבעת שמואל, איתה העמיד ממוצעים יפים של 11.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה.

בהמשך עבר תמיר בהפועל חולון ובאשקלון, לפני שחזר לירושלים בעונה שעברה כשחקן ספסל ששותף רק 6.4 דקות בממוצע לערב בליגה הסדירה ובמשך דקה בפלייאוף. בעמדה הסנטר יתחלקו מעכשיו רק אדריאן יוטר ואיגור נסטרנקו.

ראשל"צ מציגה חוסר יציבות מתחילת העונה וכרגע מדורגת במקום השמיני בליגת לוטו עם 9 נקודות משישה משחקים. במחזור האחרון גברו חניכיו של בירנבוים 69:79 על נתניה וביום ראשון מחכה להם מכבי אשדוד, שניצחה רק אחד מששת משחקיה העונה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה