כדורגל: הפועל לא ניצחה מהמחזור השני



משחק חלש בין שתיים מקבוצות התחתית של הליגה הסתיים ללא שערים. אסי בלדוט החמיץ פנדל (27) לכתומים ובסיום- 0:0, שהותיר את שתיהן מאוכזבות ושקועות עמוק בקרקעית הטבלה.

שתיים מהקבוצות החלשות בליגת העל, הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקוה, נפגשו הערב (שבת) לקרב תחתית. כיאה למשחק שכזה, הרמה לא הייתה גבוהה, הלחץ דווקא כן ובסיום- 0:0, שהותיר את שתיהן מאוכזבות ושקועות עמוק בקרקעית הטבלה.

המארחת, שחטפה שתי שישיות בשלושת משחקיה האחרונים ולא ניצחה מאז המחזור השני, אומנם סוגרת שבוע נוסף ללא שלוש נקודות, אבל לפחות היא הצליחה לייצב מעט את ההגנה הרעועה שלה. לצערה, היא גם שלטה ואף החמיצה פנדל מרגליו של אסי בלדוט, אולם לא הצליחה למצוא את הרשת של המלאבסים.

פתח תקוה לעומת זאת, ממשיכה לצבור נקודות לאיטה וכעת היא כבר עם שלוש. הקבוצה של לנדאו נותרת במקום האחרון בטבלה, אך היא יכולה להתנחם בעובדה שגם במשחק חלש שלה היא הצליחה לשמור על רשת נקייה ויצאה מעיר היין עם נקודה יקרה.

בדקה ה-27 בלדוט קיבל הזדמנות פז בדמות כדור עונשין מ-11 מטרים, לאחר שאנטבי הכשיל את ברטקובסקי, לעלות את הכתומים ליתרון, אולם אג'ידה הדף את הבעיטה. ברטקובסקי המשיך להיות פעלתן ובדקה ה-57 הוא מצא את הקורה, אבל המארחת שוב נותרה מתוסכלת.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, גיא משפתי, דודו אברהם (ריף מסיקה, 76), ליאור ברטקובסקי (הילאל מוסא, 69), אסי בלדוט, ינון ברדה (אסף כהן, 82), דיוויד גומז.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, אוראל אדרי (אנדרה קלדיירה, 74), יניב לוזון (אור פישביין, 63), גיא צרפתי, ארמון בן נעים (מוחמד נאטור, 79).

קרדיט: מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה