כדורגל:הפועל עושים מאמצים כבירים כדי להתחזק



בהפועל ראשון לציון עושים מאמצים כבירים על מנת להתחזק והיום (שלישי) החל להיבחן בקבוצה הזר הגנאי-הולנדי, אריקסון דנסו, והרשים.

בהפועל ראשון לציון עושים מאמצים כבירים על מנת להתחזק והיום (שלישי) החל להיבחן בקבוצה הזר הגנאי-הולנדי, אריקסון דנסו, והרשים. דנסו שמיוצג ע"י עו"ד וסוכן השחקנים, עידן כסיף, הותיר רושם חיובי ונראה כי ימלא את מקומו של סינדו דוסו שגמר את העונה ויעבור השבוע ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת.

לאחר האימון יצאו השחקנים לארוחה משותפת ובערב השתתפו בהופעה של בנו של המאמן, ניסן יחזקאל, מן יהל. בשבת תארח הקבוצה את הפועל פתח תקווה במה שמוגדר משחק העונה ויחזקאל צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת זה שספג את התבוסה 6:2 בנתניה.

צמד הבלמים הפצועים, סער בנבנישתי וסינדו דוסו, עמדו לדין משמעתי על אי הופעתם למשחק מול מכבי נתניה כשדוסו נקנס ב-1,000 דולר על תנאי ובנבנישתי הצעיר ספג הרחקה על תנאי לאימונים למשך שבועיים ללא קבלת שכר.

בינתיים מי שמעמדו מתערער הוא הזר הזמבי, ג'סטין זולו. הן בשל ההתדרדרות ביכולתו מבחינה מקצועית והן בשל ההיעדרויות הדחופות שלו מאימונים. אלביס מסיץ' וג'סטין זולו נעדרו מהאימון בשל מחלה. מהאימון פרשו ריף מסיקה, גיא משפטי, איתי אלקסלסי ועמירן שקלים בשל פציעות. בצוות המקצועי יעקבו בימים הקרובים אחרי מצבם לקראת המשחק ביום שבת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה