עידן מימון: אנחנו עוד לא מדברים על אליפות



עם מאזן מושלם אחרי 4 מחזורים תצא מחר הפועל ראשל"צ לרמה"ש ותנסה לחזור עם ניצחון. לפני אירופה: מכבי מול הרצליה. שוקי זיו וסביון נפרדים

למרות העובדה שהפועל ראשון לציון נמצאת במקום הראשון בטבלה עם מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, בקבוצה מעיר היין לא נותנים לאוויר הפסגות לטשטש את החשיבה. הבחורים של סער פרנקל ממשיכים לשמור על פרופיל נמוך ורוצים לעשות את העבודה מחר (שלישי) ב-20:30 במשחק החוץ מול א.ס. רמת השרון.

הנתון המפתיע ביותר אותו מייצרים שחקניו של ראובן יוספולסקי הינה התפוקה ההתקפית. רמה"ש עם סגל ישראלי עמוק ואיכותי כבשה עד כה יותר מכל קבוצה בליגת העל, 28.5 שערים בממוצע למשחק. נדמה כי במידה והגנת הקבוצה הייתה יציבה יותר אזי רמת השרון הייתה מדורגת אף יותר גבוה ולא מאבדת נקודות יקרות מול סביון.

מולם תעמוד ההגנה הטובה ביותר בליגת העל. חסרונו של דניס זכארוב לא משפיעה על ההגנה האדומה עד כה. בויאן בוטוליה הפך מאז הגעתו למספר שלוש בהגנה הטוב בליגה ונדיר לראות שערים נכבשים דרך אמצע הגנת הפועל שסופגת 20 שערים בממוצע למשחק בלבד.

קפטן הפועל ראשון לציון, עידן מימון, סיפר: “משחק ברמת השרון בחוץ הוא קשה מאוד וראו שגם נגד סביון התקשינו מאוד. אני רוצה להזכיר שגם בעונה שעברה היה לנו משחק קשה בחוץ ואנחנו חייבים לנצח את שלושת המשחקים הקרובים. המשחקים הקרובים הם רווח עבורנו כי זה נותן זמן לבויאן בוטוליה וצעירים להשתלב ולהשתפר. במחצית הראשונה מול סביון נראינו רע מאוד ובאופן כללי זה היה משחק רע. ניצול המצבים היה קטסטרופה ונגד רמה"ש נשלם על הטעויות האלה".

קרדיט: דין אלמס | מערכת ONE |

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה