היכל הספורט השני בגודלו בישראל ייבנה בראשל"צ



אוהדי מכבי ראשל"צ בכדורסל וקבוצות הכדוריד היכונו. כ-130 מיליון ש"ח יושקעו בהקמת אולם שיכלול 7,000 מקומות. דב צור: "הופכים למעצמת ספורט"

עיריית ראשון-לציון זכתה במכרז המועצה להסדר ההימורים בספורט לבניית היכל ספורט לאירועי ספורט מקומיים ובינלאומיים. ההיכל ייבנה בסטנדרט בינלאומי, רב תכליתי ותקני לכל ענפי הספורט, ויכלול 5,000 מקומות ישיבה באירועי ספורט וכ-7,000 מקומות ישיבה באירועי תרבות.

ההיכל ישמש את כל ענפי הספורט: כדורסל, כדוריד, ענפי התעמלות, אמנויות לחימה, טניס ועוד. מדובר בהיכל ספורט שיהיה השני בגודלו בארץ ועלותו המשוערת עומדת על כ-130 מיליון שקלים.

ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, ציין בגאווה את ההשקעה של העירייה בספורט: "כבר היום העיר מאגדת ותומכת בעשרות ענפי ספורט מקצועיים ובספורט העממי, בצורה שאין דומה לה בשום רשות אחרת. תקציב הספורט בראשון-לציון המיועד לפעילות שוטפת עומד על כ-30 מיליון ש"ח, והתקציב המופנה לבניית מתקנים חדשים ושדרוג הקיימים עומד על כמה עשרות מיליונים".


"בכל הקשור לתמיכה בפעילויות ספורט, עיריית ראשון-לציון משקיעה את התקציב הגבוה במדינה והארנה הזו היא תוספת משמעותית שהופכת את העיר למעצמת ספורט באופן רשמי. אין ספק שהעיר ראשון לציון ראויה למתקן שישרת את תושביה ואת תושבי המדינה כולה. אני מודה למועצה ולכל העוסקים במלאכה בחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, המנכ"ל אלי פולק ומנהל רשות הספורט, אמיר סולרסקי, על המאמץ להביא את הארנה לראשון", סיכם ראש העיר

קרדיט: מערכת ONE
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה