כדורגל: עוד תבוסה להפועל ראשון



מכבי נתניה הביסה ללא תנאי הערב (שבת) את הפועל ראשון לציון 2:6 במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. .הכתומים של ניסן יחזקאל לא ניצחו מאז ה-27 באוגוסט

מכבי נתניה הביסה ללא תנאי הערב (שבת) את הפועל ראשון לציון 2:6 במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

עבור החבורה מראשל"צ, זה נראה רע מאוד. הכתומים של ניסן יחזקאל לא ניצחו מאז ה-27 באוגוסט, או המחזור השני אם תרצו, וכמו שזה נראה כרגע, הם גם לא בדרך להשיג ניצחון. גם להפסיד צריך לדעת איך, והערב בקופסא, הראו חניכיו של ניסן יחזקאל, שגם את החלק הקטן הזה הם כבר לא מצליחים לעשות. עבור נתניה היה זה ניצחון ליגה שישי העונה, בעוד עבור ראשון מדובר בהפסד ליגה שישי.

המחצית הראשונה עוד נראתה טוב עבור האורחים, ראשון היתה במשחק ולרגע נדמה היה שהיא עוד עשויה להפתיע. אז הגיע השיוויון של סבע סמוך למחצית, ובמחצית השנייה, היה ברור לכול איך זה שהקבוצה מעיר היין לא ניצחה כבר 10 מחזורים.

מאמן הפועל ראשל"צ, ניסן יחזקאל: "התפרקנו. אנחנו חוזרים לשבע דקות עד לסיום המחצית ומתחילת המחצית השניה שבהם אנחנו סופגים שערים כל הזמן. עד דקה 44 ראשון הייתה במשחק. יכולנו להגדיל את היתרון שלנו ואחר כך ספגנו בפנדל ושער עצמי, דברים שלא צריכים לקרות לקבוצה שנאבקת בתחתית. נצטרך לעבוד על הפן המנטלי כי יש לנו בעיה חמורה שם מעבר לבעיות המקצועיות שלנו".

הבעלים של הקבוצה המובסת, הפועל ראשון לציון, רביב ספיר התייחס בסיום למשחק ולשאלת מעמדו של ניסן יחזקאל ואמר לכתבנו אסף מרגלית: "אני ממש לא חושב שניסן יחזקאל הוא הבעיה. אני עוד משוכנע שהוא יוציא אותנו מהמצב הזה. נהיה חייבים להתחזק משמעותית בחודש ינואר עם שחקנים, בעיקר כאלה שישוחררו מקבוצות אחרות. מקווה שנלך ונשתפר. בכל מקרה תוצאה כזו היא בהחלט מבאסת".

מכבי נתניה: אמיר אדרי: ליאור ראובן, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק (עידו לוי, 75), טופי, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (פיראס מוגרבי, 63), חן עזרא, סרגיי טרטיאק (מוחמד כליבאת, 68) ואחמד סבע.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, גל ספיר, אלביס מסיץ', אופיר צדוק (עמירן שקלים, 60), ג'סטין זולו (גיא משפתי, 53), דור הלוי, ריף מסיקה (גיא אבנד, 72), אסי בלדוט, דודו אברהם וינון ברדה.

קרדיט: מערכת one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה