מכבי ראשון לציון מארחת את גליל עליון



מכבי ראשון לציון תנסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו במשחק הבית מול גלבוע/גליל (19:00, ספורט 5+) והצוות המקצועי של הקבוצה יודע שניצחון על הקבוצה של ליאור ליובין יתן לראשון לציון מקדמה רצינית

מכבי ראשון לציון:

מכבי ראשון לציון תנסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו במשחק הבית מול גלבוע/גליל (19:00, ספורט 5+) והצוות המקצועי של הקבוצה יודע שניצחון על הקבוצה של ליאור ליובין יתן לראשון לציון מקדמה רצינית לקראת המשך העונה. בראשון לציון מעודדים מאוד מהיכולת של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, כשהמאמן אפי בירנבוים יודע שגם הבעיה הגדולה ביותר שהסתמנה בקבוצה, ריבאונד ההגנה, מתחילה להראות יותר טוב.

הגארד ג'ו קרופורד, שהגיע כסוג של סימן שאלה בפתיחת העונה ומסתמן כאחד הרכישות הטובות של הכתומים בקיץ, אמר אחרי הניצחון על בני השרון/הרצליה השבוע כי "אנחנו יודעים שצריכים להגיע לכל משחק באותו מצב ואותה דריכות. לא לחגוג יותר מדי אחרי ניצחונות ולא להוריד את הראש אחרי הפסדים".

הפועל גלבוע/גליל עליון:

הקבוצה של ליאור ליובין תנסה לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה, אחרי שאת משחק הבכורה שלה מחוץ לגן נר סיימה עם תבוסה קשה למכבי חיפה לפני שבועיים. גלבוע/גליל החלה להכנס לקצב של שני משחקים בשבוע, לאחר שניצחה באמצע השבוע בקלות את OKK בלגרד בגן נר, כשליובין מנצל את המשחק כדי להכניס חלק מהשחקנים לעניינים, ובעיקר להמשיך לראות יכולת מצוינת של הקלע דגן יבזורי.

גלבוע/גליל תמשיך שבוע שני לא להלביש את צ'ייסון אלן, שדווקא הצטיין בניצחון על בלגרד בליגה הבלקנית, וזאת לאור הרצון לנסות להכניס גם את הרכז הותיק יותר, כריס תומאס, אל תוך הקצב.

שחקן מפתח:

ניצן חנוכי. במהלך הקיץ ניסתה גלבוע/גליל לצרף את חנוכי לשורותיה לאחר עונה מצוינת במדי ראשון לציון, אך נתקלה ברצון גדול מאוד של הכתומים להשאירו בסגל ולבסוף חתם חנוכי לשנתיים בעיר היין. גם העונה מראה עד כה חנוכי התקדמות, בעיקר בפן ההתקפי, כשהפך באופן סופי לספק נקודות יעיל ומשמעותי ברוטציה של אפי בירנבוים. משחק טוב נוסף שלו בהתקפה, ומנגד הצלחה בעצירת הקליעה של דגן יבזורי, צפויים להוביל לניצחון של ראשון לציון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה