כדורגל: תיקו ביתי מאכזב להפועל



בסיום המשחק התגודדו אוהדים של שתי הקבוצות וקראו למאמנים להתפטר. יציאתם של השחקנים, המאמנים והבעלים משני הצדדים אובטחה על ידי כוחות המשטרה.

קרב התחתית באצטדיון הברפלד, בין הפועל ראשון לציון להפועל חיפה, הסתיים הערב (שבת) ב-1:1 מאכזב מבחינת שתי הקבוצות. בסיום המשחק התגודדו אוהדים של שתי הקבוצות וקראו למאמנים להתפטר. יציאתם של השחקנים, המאמנים והבעלים משני הצדדים אובטחה על ידי כוחות המשטרה.

אוהדי ראשון לציון, שהגיעו בלבוש שחור במחאה נגד מצב הקבוצה, היו מרוצים מהמחצית הראשונה, אבל ממש לא מרוצים מהשנייה. אוהדי חיפה זעמו במחצית הראשונה והרבו בקריאות כנגד המאמן והבעלים, אך דווקא במחצית השנייה הקבוצה מעט התייצבה.


ללא המאמן ניסן יחזקאל המורחק, שחקני ראשון לציון דווקא נראו טוב במחצית הראשונה ועלו ליתרון בדקה ה-33 מפנדל של אסי בלדוט, אחרי נגיעת יד שטותית של גולן חרמון, שגם היה צריך לספוג כרטיס אדום כעבור כמה דקות, אך אלי חכמון ריחם עליו.

במחצית שירזי ערך חילוף כפול והפועל חיפה השתפרה פלאים. בדקה ה-49 ולאדימיר גלושצ'ביץ כבש את שער השוויון.

לאחר השער הקבוצות לא הרבו להגיע למצבי כיבוש, אך דרשלר קאלה היה השחקן החשוב ביותר במשחק והציל מספר פעמים את הפועל חיפה, כולל הצלה מרהיבה עמוק בסוף תוספת הזמן מבעיטה של ינון בדרה.
עוד מעט יוצאת מהבטן אחות קטנה ובגלל תינוקת אחת קטנה יש בלגן גדול בבית כדי לסדר לה חדר חדש.

אני נותן לה את החדר שלי ואבא מכין לי חדר חדש בממ"ד ככה אני יהיה הכי מוגן אם תהיה אזעקה.

בחדר שלי החדש צובעים את הקירות ואבא שם לי מסך גדול ופליישטיישן ואני מחכה כבר שהחדר יהיה מסודר כי אני לא מוצא ככה שום דבר בבלגן.


מאמן ראשון לציון, ניסן יחזקאל, אמר בסיום: "זה מתסכל מאוד, כבר הובלנו 0:1, היינו צריכים לכבוש את השני והשלישי, אבל מצד שני ספגנו שער ובאיזה מקום הפסקנו לשחק. כשאני שומע שבסיום שקאלה השחקן המצטיין אז בוודאי שזה מתסכל. אני חושב שזה היה משחק ההגנה הטוב ביותר שלנו העונה. לא משנה איך קיבלנו את השער, זה היה אי הבנה בהגנה. עצם זה שאוהד כהן לא ממש עבד היום, בניגוד לשאר העונה, גם בהפסדים הוא היה מצוין, שזה אומר הרבה על משחק ההגנה שלנו היום. אין לנו בעיה של מחץ, אני מאחל לקבוצה שלי בכל משחק להגיע לכמות כזו של מצבים, מתישהו זה גם יכנס".
 
לגבי קריאות הקהל להתפטרותו, אמר יחזקאל: "אני ממש לא מתרגש, הציפיות של הקהל הרקיעו שחקים ואני לא יודע למה. הם רוצים תוצאות והישגים, אבל זה לא ריאלי. אני מאוד מרוצה ממה שראיתי מהשחקנים שלי היום, עברו שלושה שבועות לא קלים, כל המדינה כבר קברה אותנו, אבל היום הגענו למשחק מול הפועל חיפה והסתכלנו להם בגובה העיניים. אני מאחל לקבוצה שלי לשלוט בצורה אבסולוטית שכזו בכל משחק".

קרדיט:אסף מרגלית one.co.il




 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה